Příjezd

1.9K 30 5
                                    

Davif Hofbauer je 29 letý kluk, který zůstal sám a stará se o svojí 2 měsíční dcerku Lucinku. Jeho přítelkyně, tedy matka malé Lucinky ho opustila s jiným chlapem a malou Lucinkou nechala s Davidem. Ten se i s malou odstěhoval pryč z Prahy do Rubavy, kde chtěl začít nový život. I když David trpí BAP, tak se o svou malou dcerku stará úžasně, akorát pár posledních dnů malou trápí horečky. David se ji snažil všemožně léčit, ale nic nezabralo. Tak se rozhodl, že ji vezme na urgent. Malou oblíkl a vzal ji tam.
Přišel na urgent.
D: ,,Dobrý den."
S: ,,Dobrý den. S čím Vám můžu pomoct?"
D: ,,No moje dcera má už asi 3 den vysoké teploty a nechce to ustoupit. Zkoušel jsem všechno,ale nechce to ustoupit. Mohl by se na ní někdo podívat?"
S: ,,Jasně. Zavolám Vám pani doktorku Slavíčkovou, tak vydržte."
David se usmál a sedl si s malou na sedačku.
Vali za chvilku přišla.
V: ,,Tak co se děje?" usmála se mile na Davida.
D: ,,Lucinka má už 3 den teploty a nechce to ustupovat. Zkusil jsem všechno možný, ale nezabírá to."
V: ,,Tak se na ni podíváme." usmála se Vali. Lucince udělala veškerá vyšetření.
V: ,,Mám výsledky."
D: ,,Tak co ji je?"
V: ,,Má jen zvýšenou teplotu, ale nasadili jsme ji antibiotika, takže by to mělo do pár dnů ustoupit."
D: ,,Děkuju." usmál se David.
V: ,,Promiňte, že se ptám, ale nejste vy náhodou syn pana profesora Hofbauera?"
D: ,,No náhodou jsem. Bohužel."
V: ,,Myslela jsem si to, připadal jste mi povědomý."
D: ,,No jsem to já a za pár dnů bych sem měl nastoupit."
V: ,,Tak to je super. Skvělý doktoři se vždycky hodí."
D: ,,No, ale pořád nevim kde mám sehnat hlídání pro malou."
V: ,,No já mám dceru Růženku a schopnou chůvu. Tak bych se s ní domluvila a Růženka by aspoň měla malýho parťáka."
D: ,,A nebude Vám to vadit?"
V: ,,No jasně, že ne." usměje se Vali. D: ,,Tak děkuju."
V: ,,Není za co."
David s malým odešel domu.
V: ,,Mery?"
M: ,,No?"
V: ,,Tak ta malá Hofbauerová je v pohodě. Jen jsem ji dala antibiotika a poslala ji domu jo?"
M: ,,Jo jasně a říkala si Hofbauerová?"
V: ,,Jo."
M: ,,Nebyl to náhodou syn profesora?"
V: ,,Jo byl. A za pár dní k nám nastoupí. A nabídla jsem mu, že mu malou pohlídá chůva a Růženka bude mít parťáka."
M: ,,Tak to je fajn." usmála se Mery.
V: ,,Joo to jo."

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat