1-ТЕРВЕЛ

20.3K 453 128
                                    


Авторска бележка.

Тъй като  доста често получавам коментари или лични съобщения с благодарности за чудесния превод. Искам да уточня, че в този профил преведени истории не се предлагат. Всички авторски права на всяка една история  принадлежат изцяло на мен – Ванеса Гъркова.

Тази история е  публикуване. От нея ще бъде качена съвсем малка част, за да усетите стила на писане и дали историята ви допада.

Всички права запазени.

© Ванеса Гъркова – автор.

© Ерика Милева, Ванеса Гъркова – дизайн.

© Елена Диварова - редактор

© Fast print books 2011 – печат.

В историята има сексуално съдържание, сцени на насилие и вулгарен език, който може да се стори обиден за някой от вас! + 18


Благодаря Ви за отделеното време. Приятно четене.


Емили

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Емили


– Не, не, господи! О, боже! – тялото ми се изпъна като струна. Гърбът ми опираше силно в седалката зад мен, кракът ми беше опънат в шпиц и чак с върха на пръстите си натисках проклетата спирачка. Автомобилът поднасяше към банкета. Опитвах се да го овладея, но страхът надделя, стиснах силно клепачи и тотално загубих видимост. Остана само стържещият звук от спирачките, който се забиваше в главата ми. Колата спря, а с нея и всички стържещи звуци.

Отворих рязко клепачи и бавно махнах крака от педала. Тежкото ми дишане изпълваше купето и повдигаше едно малко снопче коса, което беше паднало пред лицето ми. Въртях очи наляво-надясно, а когато осъзнах, че съм жива, устните ми се извиха в усмивка на облекчение. С мъка отлепих треперещите си ръце от волана и ги задържах така на няколко сантиметра от него. Сърцето блъскаше в гърдите ми като птиче в клетка, но отворих вратата на автомобила и насилих краката си да вървят, въпреки че усещах коленете си меки. Спрях се до гумата от страната на шофьора и проклех хиляди пъти наум и няколко пъти на глас.

С аромат на буря +18Where stories live. Discover now