Матей, Пловдив
Гърбът ѝ опря в гърдите ми. Бях дълбоко заровен в женствеността ѝ и я поклащах като обезумял. Върхът на езика ми палаво подмамваше нейния да се покаже, а след това го подгонвах диво и страстно из устата ѝ. В очите ѝ четях огромното вълнение, което рикошираше и в мен. Беше отпуснала глава на рамото ми, а прелестните извивки на задничето ѝ се триеха в ниската част на корема ми. Забивах се насечено и бавно, шибано бавно с тиха любовна лудост, все по-дълбоко в горещата цепчица на моето момиче. Моята Адриана.
– Матей... – тихите ѝ стенания галеха слуха ми и ме разпалваха като въглен в жарава.
– Обичам те, фъстъче... безумно силно те обичам, мъничката ми – устата ми непоколебимо се сключи около плътните ѝ устни след съблазнителната еротична усмивка, която ми подари.
Горях от възбуда. Всичко беше толкова истинско, толкова реално, че нямах представа това случваше ли се, или бях потънал във въображаемите пясъци на удоволствието наречено - сън.
Нечий миризлив дъх се настани точно пред лицето ми. Топлият му грапав език остави влажна слюнка по бузата ми и даде отговор на спящия ми мозък относно любовните ми трепети с Адриана. Изръмжах също като сърдит ротвайлер и залепих длан върху муцуната му, за да го избутам. Повдигнах с мъка глава от възглавницата и притворих дясното си око, за да открия виновника, който съсипа прекрасния ми сън. След новите няколко близвания почти по устата, вече ми идваше да го убия.
– Обсъдихме го хиляди пъти, Арчи. Не си мой тип спри да ме събуждаш така.
Серия от сърдит лай изригна в лицето ми, сякаш бях заседнал кучешките му чувства.
– Мътните те взели, млъкни и излизай на двора – отпуснах глава на възглавницата с надеждата, че ще притъпя болката в пулсиращото ми слепоочие.
Проклетникът задърпа завивката и я смъкна на пода. Пред очите ми блесна твърдата ми ерекция и вече знаех, че разочарованието, че Адриана е просто сън, ще ми прави компания през целия шибан ден.
Навън от съседния двор чух лая на Айра и това даде отговор за неговото раздразнение. Този немирник денонощно кроеше планове как да се завре при нея. Арчи се качи на леглото, завъртя се все едно си гонеше опашката, но нямаше за цел да я хване, а по-скоро да ми отъпче чаршафите, които по принцип му бяха забранени. С лапа натисна дистанционното на телевизора точно преди да изсипе косматия си сърдит задник почти върху мен.
KAMU SEDANG MEMBACA
С аромат на буря +18
RomansaЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...