7-ТЕРВЕЛ

4.6K 358 10
                                    


Тервел


Пелената на цигарен дим се извиси над мен, докато лежах в леглото. Няколко кръгчета се разляха във въздуха и закачливо ги докоснах с върха на пръста си, за да се разпръсне гъстата димна завеса. Затворих клепачи и целувката ми с нея отново изплува пред очите ми. Устните ми се раздвижиха и освободих никотиновия дим в устата си, след което тихо нашепнах:

– Емили...

– Ей... – Нина се отпусна с цялата си тежест върху мен и ме измъкна от сладостта на това петбуквено име, което от известно време обсебваше мисълта ми. – Благодаря за подаръка.

Шумната ми въздишка насити за кратко стаята.

– Има още нещо на плота в кухнята – с котешка гальовност потри тялото си в моето и измънка развеселено.

– Видях го, но...

– Не ми възразявай – сламено русата ѝ коса гъделичкащо замилва лицето ми и изпънах показалец, за да я отместя. Погледнах към тези сини очи с изкусителна бадемова форма, а когато се приведе напред, прокарах език по сладките ѝ розови устни. Не разбирах какво повече исках и защо не изпитвах чувства към нея. Чукахме се от месец и половина, но знаех, че е просто секс. Нищо в мен не трепваше.

Вибриращият върху леглото телефон ме накара да опипам матрака, за да го намеря, докато езикът на Нина още се ровеше из устата ми.

– Недей. Остави го.

– Може да е нещо важно. Само момент – ирисите ми трепнаха за бърза проверка към името, изписано на екрана. Алекс.

– Ей, къде си?

– При Нина.

–Взимай я и идвайте насам. В „Ориндж Каунти" има парти. Аз вече се обадих на момчетата.

След този изключително кратък разговор захвърлих мобилния някъде върху завивките и питащо присвих очи.

– Идваш ли с мен? – тя се намести на една страна в широкото легло и подпря главата си с ръка.

– Къде?

– Алекс се обади. Купон.

– Утре трябва да ставам рано. Остани още малко – дланта ѝ се плъзна към боксерките ми, но преди да стигне до пениса ми, вече се изправях.

– Остана ли, със сигурност няма да можеш да станеш – една по една събирах разхвърляните по пода дрехи и ги връщах обратно по себе си.

С аромат на буря +18Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ