14 Баяр🔞

5.2K 316 143
                                    



Баяр


– Мамка му, и всички шибани богове! – изругах, взирайки се в проклетата си ерекция, която ме побъркваше. Опитвах се да не мисля за сладките ѝ устни обвити около члена ми, но колкото и да бях бесен, пресният спомен за девствената ѝ уста ме надървяше два пъти повече. Топките ме боляха, не можех да се концентрирам и ми идваше да крещя толкова силно, че чак в другия край на Варна щяха да ме чуят.

Винаги щом проклетникът взимаше контролния пакет на управление в присъствието на тази жена, нещо свирепо се объркваше.

Добре, добре, Баяр. За какво са ти тия почти сто и деветдесет, ако не можеш да се докопаш до една обикновена фиба. Мисли, мисли, момче. Погледнах ламината под крака си, а после и шкафа. Е, малката калпазанка беше пресметнала, че шведската стена е занитена, но не и дървеният шкаф. Всичко, което трябваше да направя е да изчакам пениса ми да спадне, да се набера на лоста и да обгърна двете страни на шкафа с краката си, за да го извлека към себе си. И, да. Времето, в което висях с белезници на ръцете чакайки пенисът ми да спадне, беше повече, отколкото да се докопам до проклетия шкаф.


***


Когато го придърпах достатъчно близо, като шибано шимпанзе заграбих няколко фиби със стъпалото си и внимателно ги вдигнах към вързаните си ръце. След няколко минути умело подмятах обикновената фуркета между пръстите си. Премахнах малкото топче от върха на фибата, разтворих я и вкарах края ѝ в закопчалката на една от железните гривни. Трябваха ми секунди за да чуя щракването и да освободя и двете си ръце. Захвърлих ги на пода и разтрих китките си. Босите ми стъпала се забиха тежко и шумно, докато вървях към спалнята. Бях решен да сложа тази проклетия на мястото ѝ и пердаха определено нямаше да ѝ се размине.

Открехнах вратата, поех си дълбоко въздух, за да изкрещя, но замръзнах. Думите напиращи да излязат се стаиха в гърлото ми при гледката на спящата Микаела в леглото ми. Беше се свила на кълбо като малко момиченце и дори не се беше покрила. Протегнах ръка към завивката и я разстлах, за да я завия. Отпуснах се на леглото до нея и се загледах в красиво ѝ лице, което с лекота отпрати раздразнението ми във временно затишие.

С аромат на буря +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz