Микаела
Бяха минали две седмици, откакто брат ми се появи в живота на Юл. Имаха множество срещи и всичките завършваха с фойерверки най-често от летящи предмети към Ивайло, и макар че той нямаше вина за изчезването от живота ѝ, това не променяше факта, че през цялото време е била самотен родител и е поела цялата отговорност за Джуниър върху плещите си. Крайно време беше да взема нещата в свои ръце, преди да са се избили. Имах план, но за до го изпълня, трябваше да я оставя сама да заговори за него.
Спрях се пред прага на дома ѝ, поех си глътка въздух и с кокалчетата на свитата си ръка почуках на вратата. Юл се появи на входа, но кълна се, въздишката, с която ме пресрещна, беше по-силна от тази на струята, която раздвижи въздуха при отварянето на вратата и буквално издуха плана от главата ми.
– Не знам въпроса, но сексът с него определено е отговорът – изплюх и замръзнах осъзнавайки, че планът ми „не говори за Ивайло" е отишъл по дяволите и фактът, че все още се подпираше на вратата, чудейки се дали да ме пусне, абсолютно доказваше, че съм се прецакала, преди да започна.
– Някой е наточил езика си с хумористични цитати от Уди Алан?
– Откъде знаеш, че е той?
– Рових се из същата страница само преди две седмици, за да те разсмея, но за твоя случай не намерих нищо подходящо.
– Няма ли да ме пуснеш?
– Само ако обещаеш, че няма да говориш за него – навирих пакостливо показалец в лицето ѝ.
– Но ти искаш да говорим за него. Виждам го в очите ти. Хайде, Юл. Кажи ми – тя се обърна и с широки крачки тръгна към кухнята.
– Да ти кажа какво, Мика? Че е едно проклето дебелокожо копеле, което не можах да забравя и онзи ден за малко да си изпразня стомаха от това, че го виждах, но мисълта, че ти е брат още бунтува корема ми, така че не е късно – погледът ми заскита по готварската ѝ престилка, по която беше полепнало толкова брашно, сякаш го беше хвърляла с яд по масата.
– Той не те е забравил и има толкова много нежност в гласа му, когато те нарича галено - Юли.
– Курабийка? – погледът ми падна върху брашнените ѝ ръце и първият ѝ опит да смени темата.
– Торта.
– Чудесен избор. И без това ги прегорих – купата издрънча обратно на плота в кухнята.
VOCÊ ESTÁ LENDO
С аромат на буря +18
RomanceЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...