Юлия
— Махни си ръката от нея! — ниският, ръмжащ глас идващ зад гърба ми, ме накара да застина и без да се обръщам, продължих да наблюдавах изражението на събеседника ми, чиито цвят на лицето се смени няколко пъти и всеки следващ беше по блед от предишния. Ръката му рязко се отдръпна от талията ми и отново почувствах хладинка на мястото, което вече ме сърбеше от този нежелан допир.
— Пламен, радвам се да те видя — насили да се усмихне г-н Харвард.
— Да не отваряме работа на майка ми и баща ти. Изчезвай!
— М–моля? — заекващо продължи Денис, опитвайки се да запази парченце от мъжката си гордост, която вече се търкаляше в краката ни.
— Денис, беше ми приятно да се запознаем. Моля да ни извиниш за минутка.
Мъжът се хвана като удавник за сламка за думите ми и побърза да се отдалечи от нас. При други обстоятелства бих оставила г-н Тестостерон да ръмжи от ревност зад гърба ми, но нямаше нужда от циркове и на това събитие. Обърнах се и събрах цялата настоятелност, която можех да побера в погледа си, преди да го забия в Пламен. Чертите на лицето му се отпуснаха, а с тях спря и звукът от скърцащите му зъби.
— Какво правиш тук? — повдигнатата му вежда от учудване и начинът, по който оглеждаше заобикалящите ни хора, ясно ми загатваха, че тази, която пропуска нещо съм аз.
Погледът ми се спусна по дрескода му, който беше коренно различен от всичко, с което го бях виждала досега и го правеше натрапчиво съблазнителен.
— Не, всъщност забрави... няма значение.
Забързах крачка към близкия бар и оставих чашата си на плота. Нямаше начин да остана тук. Двамата на едно място беше в абсолютен разрез на всички научни закони от физиката.
— Нека поговорим — гласът му ме достигна, преди да успея да се отдалеча достатъчно.
— Няма за какво да говорим — лавирах забързано между насъбралите се групички гости и правех опит да стигна до изхода.
— Не ми казвай, че излизаш с това Харвардско влечуго.
— Подбирай внимателно епитетите си, ако не искаш моите да завалят към теб и без това са на върха на езика ми и едва ги спирам.
BẠN ĐANG ĐỌC
С аромат на буря +18
Lãng mạnЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...