Основите за историята на Баяр и Микаела са положени в част 3 от Матей. За да разберете началото и как се срещат трябва да сте чели от глава 35 до края.
В историята има сексуално съдържание, сцени на насилие и вулгарен език, който може да се стори обиден за някой от вас! + 18
Приятно четене.
МИКАЕЛА
Бях толкова погълната и развълнувана от новината, че Ади ще става майка, че имах усещането, че на гърба ми са поникнали невидими криле. Зяпах с интерес минувачите и се усмихвах дори на намръщените. И докато щастливо си крачех по тротоара, срещу мен се зададе една групичка на ролкови кънки. Сякаш бяха уловили щастливите ми вибрации или пък аз неосъзнато се включих в ритъма на музиката, която си бяха пуснали, не знам кое точно беше, но си спретнахме една улична хореография от няколко бързи танцови стъпки, докато се разминавахме.
Продължих да раздвижвам бедра в нежни ритми, когато гърбът ми опря в нечие тяло, и изпищях извинително през смях, преди да се обърна. Гласът ми внезапно изтъня, гърлото ми пресъхна, а смехът ми премина в ужасно закашляне.
– Здравей, Златокоске – ококорих очи и инстинктивно се обърнах да побягна толкова бързо, колкото можеха да издържат елегантните ми обувки и разтуптяното ми от чист ужас сърце.
Едва бях успяла да се завъртя и ръката му се уви като ласо около кръста ми. Тялото ми прилепна в неговото.
– А-а-а – изсъска насечено.
Устните му се извиха в една не много весела усмивка.
– Баяр! – въздъхнах името му и отметнах няколко кичура от косата си през рамо. – Радвам се да те видя – изчуруликах малко по-уверено, влагайки целия арсенал от женски чар в бойна готовност.
Главата му клюмна на една страна търсейки по-добър ъгъл, за да покаже колко неубедително съм прозвучала.
– Не думай!
Веждите ми се вдигнаха утвърдително за съгласие, докато се ровех из главата си за план "Б" и авариен изход през прохода Баяр, който стоеше на пътя ми.
ESTÁS LEYENDO
С аромат на буря +18
RomanceЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...