Юлия
— Мисля, че това което правиш е твърде крайно — гласът на Наталия криволичеше в различни тоналности, докато изваждаше дрехите, които поставях в куфара си. Игнорирах първите няколко пъти, но тя неуморно го правеше отново и отново.
— Нати, престани — протегнах ръка и с едно рязко движение взех дрехите от ръката ѝ. — Опитах! Хиляди пъти, опитах. Не издържам. Имам нужда да се махна. Да забравя. Защо не искаш да ме разбереш?
Наталия издиша шумно, втри нервно длани отпред на бедрата си и седна за момент накрая на леглото.
— Миличка, не е че не те разбирам, но това решение е твърде крайно. Защо поне не го изслушаш? — тя присви рамене, докато се ровичкаше из мозъка си за пропуснати детайли — Той го преби, за бога. Сама каза, че го е спукал от бой. На мен лично ми липсва парче от пъзела в тази история и ако му дадеш възм...
— Възможност? Възможност за какво? Да ме досъсипят? Единият се опита да ме насили. За другия доброволно си разтворих краката и за капак накрая се оказа, че са братя — изпънах длан напред и започнах да отброявам, онова което ми се беше случило през последните няколко месеца. — Първо ме залагат на покер. После се оказвам по средата на някаква мръсна игра между братя откачалки. Заварих го с бившата му и като капак Мария Ставрева се оказа майка им. Кое парче от пъзела точно ти липсва?
— Адвокат Ставрева е майка на Пламен?
— На същия татуиран задник — изревах, докато натисках куфара с яд и се опитвах да го затворя, а от всички краища стърчаха дрехи. Косата ми беше спусната и се надявах, че закрива достатъчно изкривеното ми от болка лице и потичащите сълзи по него. — Имам чувството, че цялото му родословно дърво е пуснало корени в живота ми – гласът ми потрепери веднага след като мозъка ми съживи спомена за целувката ни на коктейла.
— Хей, хей. Ела тук — Нати седна на леглото и ме накара да отпусна глава на рамото ѝ. — Добре... разбрах. Кога заминаваш?
— Бих тръгнала още днес, но апартаментът, който депозирах ще бъде свободен след няколко дни.
— Намери ли си работа?
— Все още не.
— А ако не успееш да си намериш?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
С аромат на буря +18
RomantizmЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...