Знам, че много от вас ще изтръпнат след това известие в очакване на нова глава и ще бъдат разочарвани, когато видят, че не е, но ме гризе нещо и ви моля да задоволите авторското ми любопитство.
Та нещото, което ме води към канибализъм и ме изяжда е :)))) коя от историите от поредицата – "С аромат на буря" най-силно ви е грабнала:
А) С аромат на буря: Тервел
Б) С аромат на буря: Пламен
В) С аромат на буря: Матей
Г) С аромат на буря: Баяр
Д) Всички
Това ще ми помогне да реша в каква посока да поема. Повече романтика, повече драма, повече еротика или пълен миш-маш от всичко. :)
Кой от образите като излъчване, чар, поведение, емоция най-много ви допада? Тук съм сигурна,че ще набутате Пламен на дъното на табличката затова, че стъпи на криво (Аз въпреки всичко го ОБОЖАВАМ) :)
Също така може да им зададете и по някое въпросче, ако ви се стори забавно.
1 ) Тервел Беров ( С аромат на буря: Тервел)
Емили Лефтерова
Мия
Ирник Лефтеров (още не съм ви запознала, но искате ли да се запознаете и с неговата история)
Аце
Алекс (още не съм ви запознала, но искате ли да се запознаете и с неговата история )
Стилян (още не съм ви запознала, но искате ли да се запознаете и с неговата история)
Дария (още не съм ви запознала с нея)
2) Пламен Ставрев (С аромат на буря: Пламен)
Юлия
Пламен Ставрев – Старши
3 ) Матей Сахин (С аромат на буря: Матей)
Адриана Сахин
Пако Алкасер
Юлияна (вече я познавате)
Ерол Сахин
4 ) Баяр Беров (С аромат на буря: Баяр)
Микаела Велева
Борил Велев (още не съм ви запознала с него)
Самуил Велев (още не съм ви запознала с него)
Ивайло Велев
Марсел Демар
И като читатели мислите ли, че прекалявам с описанията? Има ли моменти, в които прескачате абзаци докато четете, защото са ама ужасно скучни?
А) Имаше такива в Тервел
Б) Имаше такива в Пламен
В) Имаше такива в Матей
Г) Имаше такива в Баяр
Благодаря ви. Гуш.
BẠN ĐANG ĐỌC
С аромат на буря +18
Lãng mạnЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...