7-ПЛАМЕН

4.3K 337 36
                                    


Юлия



— Юлия? — гласът на Наталия отекна в дългото пространство веднага щом отвори вратата на апартамента. Аспар хукна да я посрещне и радостно раздвижи опашка. Винаги имаше нещо за него, когато тя идваше.

— Тук съм — провикнах се от тясната затворена тераса, която пък компенсираше с прохладния въздух от климатика.

Стоях със същата онази чаша капучино в ръце, която още чакаше да бъде изпита. Устните му едва я докоснаха тази сутрин, преди да излезе за работа. Не можах да го изсипя в мивката. Изпитвах огромно желание да поставя устни по ръба, където бяха неговите и да се насладя на тази чаша капучино.

— Хей, напазарувах някой неща.

Невероятно е колко бързо потънах в мисли по него и почти не чувах какво ми казва Наталия.

— Ще ги оставя на кухненския плот.

Замръзнах. О, това го чух. Мозъкът ми  направи бърза асоциация на  кухненския плот  и секс. Скочих нервно от стола, преди да излезе онова "добре", което стоеше на устните ми. Няколко капки от капучиното се разляха по масата, но го оставих и хукнах към нея.

— Аз... аз ще ги взема.

Имах усещането, че целият апартамент беше пропит от миризмата на секс, а мислите ми бяха толкова хаотични, че нямах ни най–малка представа дали съм почистила плота, след като Пламен буквално поглъщаше всяка капка от мен върху него снощи, но разбира се, Наталия не пропусна да ме огледа, докато взимах тежкия плик от ръцете ѝ.

— Мъ–хъммм — измънка, разтягайки  устните си  в игрива усмивка. Подминах по-голямата си сестра, без да удостоявам въздишката ѝ с особено внимание. Извадих картонената кутия с мляко и отсипах в чаша, за да отпия. Тя се облегна на касата на вратата и започна да издава онези нейни закачливи душещи звуци,  изпъвайки шия нагоре. След няколко секунди присвитите ѝ очи се отпуснаха, а ноздрите ѝ най–после замлъкнаха.

—  Мирише на татуиран.

Думите ѝ ме накараха да се закашля и да върна течността обратно в чашата. Покрих устата си с длан и шумно се изкашлях, а ококорените ми очи издайнически показваха, че е права. Тя закрачи към кожения диван, изсипа се на него и ме заоглежда с любопитство.

С аромат на буря +18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora