Баяр
Ръката ѝ затанцува с изящни движения към картите, но нито едно от тях не позволи на пръстите ѝ да се докоснат до първата мръсна карта, с която реших да започна играта. От момента, в който предяви претенции за ново правило, набутах всички спатии на дъното на купчинката и мислено благодарих хиляди пъти на Матей, че ме беше научил умело да броя картите и да ги подреждам, докато уж ги разбърквам.
Микаела се изкашля предпазливо, за да привлече погледа ми, но той отказваше да се измести от краката ѝ. Имаше невероятно красиви крака, мамка му, а начинът, по който глезените ѝ се извиваха върху високите обувки ги правеше зашеметяващо дълги и секси.
След като установи, че скоро няма да завърша туристическата обиколка с поглед по тялото ѝ, заговори директно при това с доза раздразнение.
– Припомни ми пак. Каква е целта на играта и какво означават асаците, че толкова държиш асак спатия да е в тестето? – бавно се отърсих от унеса и вдигнах очи. В мига, в който срещнах блясъка в нейните, върхът на езика ми мързеливо се разходи по-долната ми устна търсещ вкуса ѝ.
Спокойно, друже, след малко ще го усетим.
– Очевидно е, че двамата имаме проблем с емоциите. Действаме първично и импулсивно. С тази игра ще ги тренираме. Аз твоите, ти моите. Целта е да запазим контрол и да не се поддаваме независимо какво прави другият.
Микаела предизвикателно нацупи устни след думите ми и вирна брадичка, за да подчертае иронията в погледа си.
– Ммм, колко креативно, Баяр – измуча и скръсти ръце пред гърдите си. – Да ти се чуди човек как ръководиш такава процъфтяла компания с това примитивно мислене свеждащо се единствено до целуване и докосване – саркастичните отблясъци в думите ни започваха да стават все по-ярки, но нито единият, нито другият правеше опит да ги спре.
– Нарича се иновативност, сладката ми, но се изисква смелост, за това бъзла като теб не го разбира – няколко дози хаплива ирония бяха достатъчни да раздухат пепелта от жаравата на тихата ни война и беше въпрос на минути всичко около нас да лумне в пламъци.
أنت تقرأ
С аромат на буря +18
عاطفيةЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...