Микаела
Очите му се присвиха, което ясно ми показа, че е толкова изненадан да ме види тук, колкото и аз него. Изпънах гръб и тихо въздъхнах, когато гласът на Кристофър се разходи между двама ни.
– А, най-после! Почти се събрахме. – Кристофър застана пред Баяр, най-демонстративно постави ръце зад гърба си и захвана дланите си една в друга. Търпеливо изчака да го погледне и чак тогава заговори.
– Вие трябва да сте младежa, който заплаши да завре слушалката на телефона, в някой деликатни места на тялото ми – в гласа му ясно се долавяха нотки на английски хумор, а аз ахнах ококорено след думите му и светкавично извърнах поглед към Баяр. Нямах ни най-малко съмнение, че изцепил подобна простотия. Тя просто лъхаше с неговия почерк. Баяр засрамено сведе поглед виждайки този седемдесет годишен човечец с побелели коси наполовина на ръста му, застинал в очакване на отговора му. Ако някой умееше да те накара да се почувстваш засрамен, то това беше Кристофър, използвайки достолепната си възраст като свое най-силно оръжие.
Баяр прочисти гърло и с няколко движения потри пръст точно под носа си, което показа неговата неловкост.
– Моля, да ме извините. Малко бях изнервен. Простете. – Кристофър кимна победоносно, но сдържано. Застана на дистанция, но все още помежду ни и измести поглед от него към мен.
– Е, след като изяснихме това малко недоразумение мисля, че можем да започнем. Госпожице, позволете да ви представя Баяр Беров. Компанията му е иновативна, конкурентно способна и ще осигури сигурност и качество във...
Ушите ми заглъхнаха и колкото повече усещах парфюма на Баяр, толкова по-силно чувах думите на Валентина в главата си. Исках да сведа срещите си с него до минимум, а тази определено не беше свързана със сватбата на Адриана и Матей, така че нямаше нужда от нея.
– Излишно е да ми представяте мъж, чиято репутация навсякъде върви преди него.
– Виж тииии. Госпожица Трудност била тук – заядливите нотки в гласа му не отстъпваха на моите и побързах да тръгна към изхода, преди да завихрим потоп от "мъдри" слова. Токчетата на дамските ми обувки се забиваха свирепо в ламината по дългата част на стаята, все едно никога не бях чувала думи като финес и стил.
ESTÁS LEYENDO
С аромат на буря +18
RomanceЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...