Матей
Иии наградата за идиот на седмицата отива при... Точно така. При мен. Да свърша в Адриана беше най-откаченото нещо, което можех да направя като завършек на вечерта, но нека бъдем откровени. Съжалявах ли? Твърдо не. Бих ли го направил отново? По всяко време на денонощието. Само при мисълта за цепчицата ѝ и оная ми работа се вземаше за художник, който си умираше да рисува вътре в нея. Но да се върнем на липсващия презерватив. Винаги използвах презерватив. Беше ми като закон. За първи път мозъкът ми беше изпуснал контролния пакет и беше дал управлението изцяло на онзи между краката ми. За първи път ми се случваше да забравя да сложа гумата, а малко по-късно да забравя, че не съм сложил такава, което ме водеше към официалното ми самопризнание, че Адриана ми беше взела акъла.
– Матей?
Да, скъпа. Така се казва идиотът, който е тотално хлътнал по теб.
– Мъ-хм – измънках въпросително след името си.
– Още си в мен – погледът ми облиза алчно мястото, където краката ѝ се съединяват и като по команда членът ми запулсира след думите ѝ. Знаех какво ще каже, но така или иначе вече беше късно, а аз още бях твърд. Егоистично продължих да си я взимам и да изцеждам и последната капка от идиота без дъждобрана.
– Мъ-хм.
– Не помня да си слагал презерватив – свих лакти и ръцете ми опряха в матрака от двете страни на тялото ѝ. Отпуснах се внимателно, за да не я смачкам с тежестта си, но така, че да я заклещя и да не ме изрита от себе си, след като чуе отговора ми.
– Не искам да съм торпедото, което ще се забие в красивото ти дупе, но очевидно ще съм аз, така че каква е вероятността да не правиш рокада на топките ми, когато ти кажа, че... Забравих.
Тишина. Странно. Не беше неловка тишина. По-скоро се изучавахме взаимно. Тя мен – що за кретен съм, а аз – просто се наслаждавах на изуменото ѝ изражение.
– Забрави...? – осъзнавах колко тъпо звучах и все пак разясних кратичко.
– Изключих – тя си пое рязко въздух, очевидно готова да извади червените картони след идиотизма, който изрекох. – Чакай, чакай. Преди да кажеш каквото и да било искам да знаеш, че винаги съм използвал презерватив досега. Уверявам те, че съм чист.
CZYTASZ
С аромат на буря +18
RomansЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...