9-БАЯР + 18

3.8K 306 117
                                    


Микаела



Устата му страстно превзе моята. И докато езикът ми се подчиняваше на неговия и потъвах в уханието на мъжкия му аромат, внезапно осъзнах, че планът ми "Побъркай Баяр" вървеше в съвсем грешна посока и все повече заприличаше на "Побъркай Микаела". Ръцете му обхванаха дупето ми и ме притисна към пулсиращата си възбуда изпод спортното долнище. Очевидно беше нетърпелив да се запознае с малката гола Микаела, защото не спираше да ѝ се представя триейки се в нея.

– Мога да се обзаложа, че е гладка, тъничка, черешово розова, ужасно влажна иии шибано, шииибано тясна. – Баяр преглътна тежко, а гласът му зашептя, сякаш беше получил замай от възбуда. Долната ми устна попадна в нежния капан на белите му зъби и нежно я подръпна, преди да продължи. – Или накратко, имаш перфектната катеричка и тя е моя, Микаела.

В потвърждение на думите си Баяр продължи да милва женствеността ми с някой доста твърди части на тялото си. Цялата се олюлях в ръцете му, но инатливо вирнах брадичка, за да прикрия страстта, която допирът му рисуваше по лицето ми.

– Твоя само в мъжките ти представи – отвърнах хапливо с последната доза дар слово, усещайки как потъвам в омая на горещия възбуден мъж пред себе си. Устните му се извиха в спокойна усмивка.

– Не, сладката ми, аз нямам претенции да си я представям, а да си я спомням – тътенът в гърдите ми се засили. Бушуващата страст в тъмните му ириси беше като бурно море, а красивият му дълбок глас превръщаше възбудата ми в кипяща лава пълзяща по вените ми.

– Баяр – езикът му нахлу и облада устата ми. Той умело разкопчаваше ризата, чиито копчета се топяха под пръстите му. Мъжката му длан се плъзна по голата ми плът и нежно замилва тежката долна част на гърдата ми. Езикът му запълзя около ареола и палаво очерта няколко кръгчета, преди да засмуче втвърденото връхче. Мисълта ми потъна в мъгла след нежността, с която обличаше тялото ми и в отговор замилвах тила му притискайки го към себе си.

– Искам те – тихият му шепот събори и последната ми воля за съпротива. Очите му ме хипнотизираха и едва си поемах въздух. Усещах целувките му по корема си и все по на юг към недокосвана досега територия, за да я завладее, маркира и изпълни нежната си закана, а именно... да ме направи своя.

С аромат на буря +18Where stories live. Discover now