6-ПЛАМЕН 🔞

5K 302 35
                                    


В ГЛАВАТА ИМА ЕРОТИЧНА СЦЕНА   🔞


Юлия



Посегнах към порцелановата чаша пред себе си, ала погледът ми застина в меката неонова светлина над кухненския плот, щом улових приближаващите мъжки стъпки зад гърба си. Инстинктивно се извърнах, а когато погледнах през рамо, Пламен беше толкова близо, че дъхът му погали кожата на лицето ми. Тялото му продължи да прилепва плътно в моето, докато не изсмука и малкото останал въздух помежду ни.

– Пламен... – татуираните му пръсти бавно запълзяха от дланите към раменете ми, а тази гъделичкаща диря на нежност имаше силата да накъса дишането ми, и да го направи прекалено шумно.

– Кажи да, Юлия – след мъжката му молба, сърцебиенето ми ескалира до небесата.

Мастилените му ръце се обвиха около мен и силно притисна гърба ми в гърдите си.

– Кажи да, сладка. Имам нужда да чуя твоето "Да" за мен, Юлия – нашепна името ми, преди езикът му да остави влажна маркировъчна диря в задната част на тила ми. Впечатляващата му твърдост замилва дупето ми и с лекота изтръгна онова "да", което очакваше.

Ръката му се плъзна към вързаната на опашка коса и внимателно я усука около дланта си. Пламен ме обърна към себе си и езикът му мощно нахлу в устата ми с онази дива увереност, която струеше от него.

Татуираните му пръсти запълзяха към дупето ми и ме направеха алчна, и искаща още от това диво докосване.

Обвивах ръце около тила му и показвах нестихващ ентусиазъм, и жажда за него. Почувсвах се в безтегловност и отворих очи. Дупето ми срещна хладната повърхност на кухненския плот и отново спуснах клепачи, наслаждавайки се на сладостта, която с лекота отприщваше в тялото ми. Време беше да спра да се залъгвам, че ще успея да избягам от това усещане. Желаех го! Исках го! Сепнах се, когато рязко отлепи устни от моите, сякаш бе прочел мислите ми. Пламен погали лицето ми и отново разби устата си в моята. Той отпусна тялото си върху мен, принуждавайки ме да легна цялата на плота. Повдигна туниката, отмести сутиена и жадно заопипва гърдите ми. Езикът му запълзя като змия оставяща мокра следа около зърната ми, а те вече бяха болезнено твърди. Лактите ми опряха в твърдата повърхност и отметнах глава в очакване за още от сладостта идваща от това татуирано бедствие.

С аромат на буря +18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora