След шест месеца писане на това приключение е време да кажем довиждане на Баяр и Микаела. Надявам се да ви е било също толкова забавно, колкото и на мен.
Микаела
Преметнах дамската си чанта през рамо и с усмивка се качих в асансьора. Нямах търпение да се прибера вкъщи при любимите мъже.
Приятен аромат от палачинки достигна до обонянието ми и сбръчках щастливо нос.
– Готов ли си? Едно, две, хвърляме – свежият смях идващ от сина ни се разнесе из апартамента веднага щом палачинката тупна в тигана.
– Тате, искам пак.
– Добре, още веднъж. Едно, две, хвърляме – гласът на Баяр и грижовния начин, по който притискаше сина ни към себе си стараейки се да го държи далеч от горещия тиган, ме накара да се спра тихомълком на прага, за да се насладя на гледката пред очите си. Свалих обувките, надигнах се на пръсти, но колкото и тихо да стъпвах моят вироглав красавец надникна през рамо, замервайки ме с онази негова хитра усмивка, която обожавах. Детският глас на Кристиян изпълни стаята, а малките му крачета зашляпаха към мен.
– Мамаааа – коленете ми опряха в пода и разперих широко ръце, за да се насладя на тази топла мечешка прегръдка, която почти ме събори по дупе.
– Здравей, слънчо.
– Ти не бешела тук. ( *много време те нямаше)
– Мама трябваше да свърши нещо. Какво правите вие двамата?
– С тате плиготвяме пауачинки* – надникнах през рамото му и огледах пълния хаос, който цареше в кухнята.
– Всичко това сте го изцапали, докато правихте палачинки? – Баяр закрачи към мен, с онази негова мъжкарска походка, която и до днес имаше силата да ми подкосява краката. Кухненската кърпа лежеше преметната през широкото му рамо, а белият потник и небрежно навитите крачоли на тритите му дънки, бяха като малък семпъл щрих към визията на това Алфа великолепие.
– Честит рожден ден, мами – обгрижващият му допир и пълзящите по гърба ми мъжки пръсти с лекота измъкнаха онова мъркане на задоволство.
– Благодаря, ловецо.
– Казах ти да ми се обадиш. С Крис щяхме да дойдем и да те вземем.
VOUS LISEZ
С аромат на буря +18
Roman d'amourЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...