Пламен
С периферното си зрение долових нечие присъствие. Извърнах глава към онзи, чиято сянка падна върху двама ни, щом изпълни рамката на вратата. Изправих се, а след мен и Матей. Стоях рамо до рамо с брат си гледайки право към Филип. Косата му беше прошарена, имаше тъмни кръгове под очите и странно, за първи път в живота си виждах сълзи в тях.
— Момчета, аз... – гласът му излезе неравномерен и треперещ, лицето му се изкриви в болезнена гримаса, но нито за миг не почувствах състрадание към него.
— Имаш 12 часа да си вземеш билет за нанякъде и да изчезнеш от живота ни завинаги — направих крачка напред и поставих себе си между него и Матей. Макар късно и може би ненужно, но в мен проговори големият брат, който искаше да покаже, че Матей вече не е сам и имаше на кого да разчита.
— Искам само да ми простите — за няколко секунди останах безмълвен.
— Прошка? Прошка на думи не е прошка, Филип. Първо трябва да простиш на себе си... Можеш ли? — въпросът ми издигна невидима стена помежду ни, в която се разбиха неизказаните му думи.
— Кажи на майка си, че съжалявам... толкова много съжалявам.
— Кажи го на неговата.
Матей го подмина и тръгна към изхода на апартамента. Направих същото, но се спрях точно до него и без да го поглеждам попитах.
— Имам ли други братя и сестри, за които не зная?
Филип поклати глава за отрицание.
— Надявам се, че този път пътищата ни ще се разделят завинаги.
Матей ме чакаше на стълбището. Потупах го братски с длан, усмихнах му се насърчително и тръгнахме към изхода на блока.
Юлия
( две седмици от раздялата им с Пламен )
— Юлия, скъпа — Маргарита Топалова нашепна името ми въпросително, докато заглушаваше телефона си с длан. — Готови ли са документите за покупко-продажбата на г-жа Мария Ставрева?
Скочих от бюрото и ги подадох в ръката ѝ, докато кимаше за съгласие след думите на събеседника си от другата страна на линията.
YOU ARE READING
С аромат на буря +18
RomanceЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...