Адриана
Тъмнината отстъпваше на наближаващото утро, но в стаята все още беше сумрачно. Разтрих сънено очи и изстенах заради болката в стомаха си. Чувствах се така, все едно бях погълнала огромно количество чили. За момент седнах на леглото. Арчи моментално скочи, сякаш беше усетил дискомфорта ми. Надникнах през рамо към Матей. Беше легнал по гръб и изглеждаше толкова спокоен, и още по-хубав в съня си. Болката в стомаха ми напомни защо се бях разсънила и закрачих към банята. Сведох поглед към бельото си и с нежелание открих малко петънце кръв. Една тежка въздишка се отрони от мен, но побързах да я запратя в небитието, преди мрачните мисли да ме обгърнат.
Всичко с времето си Адриана. Важното е, че имаш месечно неразположение, другото ще си дойде с времето.
Посегнах към пакетчето с дамски принадлежности и поставих една на чистото бельо, което подмених, докато подреждах мислите си. Така или иначе днес имах час при д-р Ангелова. Беше минало месец от последното ми посещение и от самото начало единодушно се съгласихме, че ще я посещавам в продължение на половин година. Измих ръцете си и тръгнах обратно към спалнята. Внезапно студени вълни нахлуха в тялото ми и ме обзе силна треска. Притичах до леглото и побързах да се гушна в Матей.
– Хей... – провлачи сънено и обви ръце около мен. – Какво има, мъниче?
– Всичко е наред, заспивай – смотолевих през тракащите си зъби.
– Защо трепериш? – безпокойството в гласа му моментално се засили.
– Нямам идея, но топлината ти ми помага. Само не се отделяй – дланите му се спуснаха масажиращо по гърба ми, а след минутка целия студ се изниза от тялото ми така, както беше дошъл, но сънените му кафеви очи продължаваха да ме гледат с тревога. – Добре съм, мина. Вероятно е от цикъла ми. Беше нещо моментно.
ESTÁS LEYENDO
С аромат на буря +18
RomanceЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...