16-БАЯР 🔞

3.8K 287 77
                                    


В главата има еротична сцена +🔞



Микаела


Баяр остави телефона на масата, след като току-що бе говорил с Тервел, и се усмихна към мен и Биляна.

– Пред входа са – челото му се сбръчка, докато оглеждаше малката, след което възкликна доволно. – Леле! Ама че си чиста и спретната. Майка ти няма да те познае – гласчето ѝ се изви в тихо кикотене.

– Взе ли рисунката за сестра си? – русите ѝ опаши се олюляха след ентусиазираното ѝ кимане за съгласие. Шумът от спиращия асансьор я накара да закрещи от очакване.

– Идват, идват – тя ококори щастливо очички и разгъна рисунката, на която беше нарисувала сестра си на съчетание с лента. Вратата на асансьора се отвори. Широка усмивка грейна на лицето на Емили, щом чу гласчето на Биляна. Йоана се втурна към малката си сестричка за прегръдка, а после и към чичо си държейки медала в ръката си.

– Ела тук, шампионе! – дланите му опряха под мишничките, и я вдигна на ръце.

– Не съм шампион – в гласа ѝ се долови лека тъга и преплитащо се разочарование. Чичо ѝ присви очи и измуча въпросително.

– Ммм. А това какво е? – показалецът му се изпъна към медала висящ на вратлето ѝ.

– Сребърен.

– И защо си унила?

– Защото съм втора.

– Имаш ли представа колко много е това, сладката ми?

– Е, съдиите решиха, че тя е по-добра.

– Коя е тя?

– Албена Кьосева. Много исках да ѝ натрия носа и да знаеш, че не харесвам леля ѝ.

След като Йоана спомена това име, замигах забързано, ровейки се из мислите си за причината тази фамилия да се набива непрекъснато в главата ми през последните 48 часа. Опитах да задържа въпроса зад стиснатите си зъби, но бога ми... не ми се получи.

– Това Кьосева защо ми е толкова познато? – краката ми без мое съгласие скъсиха дистанцията помежду ни. – Албена Кьосева има ли нещо общо с Валентина Кьосева? – опитът ми да го запитам предпазливо висеше на границата на провал, но продължавах да тествам самоконтрола си и упорито да чакам отговор.Той премляска няколко пъти, сякаш опитваше вкуса на собствените си думи, преди да ги изрече.

С аромат на буря +18Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz