Баяр
Микаела търпеливо насочваше ръчичката на Биляна къде да ме рисува, за да ме превърне в пародия на пеперуда. Но ако има нещо, което е по-лошо от гримирания мъж, то това е хленчещият мъж. Затова кротко стоях и приемах присъдата си от четири годишната си племенница и нейният ментор - дъщерята на самия Луцифер. Микаела захапа края на четката за рисуване между зъбите си и зениците ми жадно се впиха в устните ѝ. Исусе! Всичко, което правеше това същество беше дяволски еротично.
Изместих поглед от двете пакостнички, и погледнах към Стилян и Пламен. Не бях осъзнал, че чертите на лицето ми са напрегнати, докато не се отпуснаха заради одобрителния начин, по който кимаха тия двамата.
– Чичо, много си красив к*римиран – Микаела се усмихна след думите на малката.
– Ммм – очите ми се присвиха рефлексно за несъгласие. – Щастлива ли си сега?
– Да.
– А приключвате ли вече, защото умирам от жажда. Какво има в тези боички? Мога да пресуша и водата от пръскачките на двора.
И докато Микаела се любуваше на произведението си, а малкото мозъче на Биляна се чудеше какво да отвърне, то Пламен и Стилян мигновено уловиха закодираното ми съобщение към тях. Дивия тактично пусна водата за напояване и издърпа маркуча настрани в зелената площ близо до мен.
– Мога ли да стана вече? Готов ли съм?
– Чакай, чакай. Трябва да познаеш какво си – веждите ми се повдигнаха закачливо.
– Не съм ли пеперудка?
– Чичоооо. Нееее – изкикоти се шумно, докато се опитваше да се спаси от гъделичкащите ми пръсти.
– Дай на чичо целувка и ми подскажи какво направихте с кака Микаела – едва доловимо положи устенца на бузата ми и наклони глава встрани.
– Имаш клиле като *фтичка. (*птичка)
– На фтичка? – обърнах се към Микаела за жокер. Всичко, което получих, бяха пърхащи мигли и флиртуващ поглед с опустошителен ефект.
– Братле, започвам сериозно да завиждам заради *фтичката на лицето ти. Аз бях най-обикновена пантера – в гласа на Стилян не усетих грам ирония, любопитството ми нарасна. Буквално забих поглед в него, за да ми подскаже за какво кимаше така одобрително, мамка му.
أنت تقرأ
С аромат на буря +18
عاطفيةЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...