Това е последната глава, която ще бъде качена в уатпад. Останалото от историята на хартия. Благодаря ви за подкрепата и отделеното време.
В главата има еротично съдържание !+18
Емили
Стоях в колата, а негативната енергия не спираше да ме обгръща. Нещо в мен крещеше, че Ник е направил някоя глупост и всеки миг очаквах Мия да се появи разплакана. След толкова упорито дърпане накрая не устоя на чара му и се предаде. Никога не е крила от мен, че е влюбена в брат ми, но списъкът му със свалени гащички е толкова дълъг, че да ти се доповръща.
Мислите ми пропускаха с двеста във всички посоки. От брат ми и Мия до компанията Айти Глобул, от които не получих никакво обаждане цяла седмица. Тресях се от нерви, защото отчаяно имах нужда от този стаж. И като капак - Тервел. Исках да го изхвърля от главата си, а той се беше загнездил там и човъркаше с нокти по всяка една гънка на сивото ми вещество. Опрях чело в седалката пред мен и извъртях глава да погледна през прозореца. Не бях сигурна дали го виждах, или развинтеното ми въображение си правеше шеги, но и в двата случая стомахът ми се свиваше. Излязох от колата и издишах нервно.
Ама разбира се. Казанова и глутница бяха на балкона заобиколени от пълната гама на русо, кестеняво, черно и червено. Затворих клепачи и извъртях глава встрани. Не исках да гледам как въпросната брюнетка полазваше гърдите му, а вероятно скоро и езика му.
— В три след обед ще срещна жената на живота си — иронията полепнала по гласните ми струни, беше повече към мен, отколкото към него, защото думите му ме докоснаха по-дълбоко, отколкото самата аз исках да призная. — Задник! — тръшнах вратата на колата с всичка сила с някаква надежда звукът да отекне и да го накара да се обърне, макар да бях наясно, че е абсолютно невъзможно при тази силна музика.
Тервел
Едно потупване по ръката от страна на Пламен ме накара да погледна през балкона.
— Ей. Т'ва не е ли мацката от светофара? — още щом надникнах през рамо, погледът ми я откри и с абсолютно любопитство го разходих по бялата ѝ рокличка.
ESTÁS LEYENDO
С аромат на буря +18
RomanceЧаст 1 - С аромат на буря: Тервел Повярвайте ми, не съм от момичетата, които търсят лошото момче. Харесвам живота си прилично скучен. Проблемът е, че един малък инцидент с колата постави този мъж на пътя ми. Всичко в него крещи, че е като буря в б...