§ HOOFDSTUK 37 §

2.7K 104 9
                                    

P.O.V Danica

Ik open vermoeid mijn ogen. Naast mij ligt Xandro met zijn ogen nog dicht. Zijn mond hangt een klein stukje open, wat er best schattig uit ziet. Ik ga met mijn vingers langzaam over zijn kaak en vervolgens zachtjes over zijn onderlip. Zijn mondhoek trekt iets omhoog en opent langzaam zijn ogen.

'Goeiemorgen schoonheid,' mompelt hij met een heze ochtend stem. 'Hey,' zeg ik zachtjes. Xandro komt iets dichterbij en geeft me een zachte kus. 'Hoe heb je geslapen?' vraagt hij. 'Wel goed, jij?' Hij knikt. 'Met jou naast mij altijd,' grijnst hij. Ik rol lachend met mijn ogen.

Ik stap uit bed en rek mij even uit. Ik voel Xandro zijn ogen op mijn rug branden, misschien wel iets lager. Langzaam draai ik mij om en kijk Xandro met opgetrokken wenkbrauw aan.

Hij bijt op zijn lip en zijn goude weerwolf ogen scannen heel mijn lichaam. Mijn mondhoeken krullen iets omhoog.

"Laat hem ons marken, please," smeekt Caillin. 'Caillin, je weet wat ik moet doen,' zucht ik. "Hij is onze mate, Danica. Hij zei zelf dat hij alles voor ons over heeft," zegt ze koppig. 'Dat zei Connor ook, en hij viel ons vervolgens aan,' mompel ik. Ik sluit de link af en zucht eventjes.

'Alles oké, babe?' vraagt Xandro bezorgt. Een warm gevoel verspreid zich door mijn lichaam bij het horen van die naam. Ik knik glimlachend.

'Kleine discussie met Caillin,' zucht ik. Xandro stapt uit bed en loopt naar mij toe. Mijn ogen zakken af naar zijn gespierde buik. Ik moet moeite doen om Caillin rustig te houden. 'Je vind het wel een leuk zicht,' zegt Xandro hees. Ik knik langzaam, zonder mijn blik van zijn buik af te halen.

Ik knipper een paar keer en kijk hem dan aan. Hij grijnst vermakelijk naar mij. 'Je maakt het alleen maar moeilijker,' grinnik ik. Xandro legt zijn handen op mijn heupen en trekt mij dichter naar hem toe. 'Het hoeft niet moeilijk te zijn,' fluistert hij, voordat hij zijn lippen op die van mij plaatst.

Ik ga mee in de kus en woel met mijn handen door zijn warrige zwarte haren. Hij vraagt met zijn tong toestemming, die ik hem gelijk geef.

Ik merk hoe Caillin het langzaam van mij overneemt.

P.O.V Caillin

Ik verbreek de kus en kijk Xandro grijnzend aan.

'Hm, ik zie dat je het hebt overgenomen?' vraagt hij. Zijn gouden ogen kijken mij strak aan. 'Spike,' grijns ik. Hij knikt terwijl hij op zijn lip bijt.

Ik leg mijn hand in zijn nek en trek hem naar mij toe. Ik plant mijn lippen weer op die van hem. Spike legt zijn handen op mijn billen, wat mij het teken geeft om mijn benen om zijn middel te doen.

Spike loopt naar het bed toe en legt mij er voorzichtig op, alsof ik breekbaar ben.

Hij daalt af naar mijn kaak, waar hij teder kusjes geeft. Langzaan gaat hij verder naar mijn nek, tot hij het juiste plekje heeft gevonden. Ik bijt hard op mijn lip om een kreun te onderdrukken.

'Laat me je marken, alsjeblieft,' fluistert hij hees. 'Je weet wat Danica er van vind,' mompel ik teleurgesteld. Als Danica niet zo moeilijk zou doen, dan had ik hem ons allang laten marken.

'Je weet ook wat Xandro zegt, hij heeft alles voor jullie over. Ik ook, Caillin,' hij kijkt mij liefdevol aan. Ik kom zwaar in de twijfel, stel nou het gaat mis? Ik schud de gedachten van mij af. Het kan niet mis gaan, het moet wel goed gaan.

Ik bijt even op mijn lip maar knik dan. 'Laat Danica het overnemen,' zegt hij. Zijn ogen veranderen weer naar blauw. Xandro heeft het weer overgenomen. 'Laat Danica het zeggen,' zegt Xandro. Ik knik en laat Danica het weer overnemen.

P.O.V Danica

Xandro kijkt mij met twinkelende ogen aan. 'Laat me je alsjeblieft marken, als ik voor jou moet sterven en als Hybrid moet terug komen,' hij stopt even met praten en veegt een plukje haar achter mijn oor. 'Ik zal voor jou sterven, als dat betekend dat ik voor altijd bij je kan zijn,' fluistert hij.

Twijfel komt weer in mij op. 'Ik wil je geen pijn doen,' fluister ik. 'Je zal me ook geen pijn doen,'

Ik zucht even. Moet ik dit wel doen? Kan de maangodin mij niet even helpen? Precies op het moment wanneer ik haar nodig heb?

'Stop met nadenken, ik zal op je wachten,' zegt Xandro dan. Ik glimlach zwakjes naar hem en geef hem een liefdevolle kus.

'Zullen we maar wat eten?' vraagt Xandro dan. Ik knik glimlachend naar hem. Xandro gaat van mij af en helpt mij overeind. We kleden ons om en ik haal snel een borstel door mijn haren.

Zodra ik de kamer uit wil lopen tilt Xandro mij op en gooit mij over zijn schouder heen. Van schrik slaak ik een gil, wat al snel overgaat naar lachen.

'Zet me neer!' lach ik. Xandro grinnit even. 'Hmm.. Nee,' Ik sla hem een paar keer op zijn rug, zonder resultaat. Ik geef het op en blijf rustig hangen, tot we beneden zijn.

*

Anna komt het huis binnen strompelen met tassen. Ze stelde voor om kleding voor ons te kopen.

Oh ja, Anna is de gene bij wie we dus "wonen". En nee, ik bracht haar niet onder dwang om kleding te halen, ze stelde het helemaal zelf voor.

'Kom, ik help je wel,' zegt Xandro. 'Ach, dank je wel,' ze glimlacht vermoeid naar Xandro. 'Thee?' vraag ik aan Anna. 'Ja, lekker!'

Ik loop naar de keuken en maak thee voor ons drieën klaar. Ik zet de kopjes met verschillende theezakjes op een dienblad en loop ermee naar de woonkamer. Ik zet het dienblad op de salontafel en wacht tot Xandro en Anna ook komen zitten.

'Schat, ons kleding ligt even op bed. Ruimen we straks wel op,' zegt Xandro, zodra hij met Anna de woonkamer in komt lopen. 'Is goed,'

Xandro en Anna nemen plaats op de bank en kiezen ieders een smaakje uit. In een fijne stilte drinken we onze thee op.

'Ik ga naar bed,' zegt Anna uiteindelijk. 'Welterusten,' zeggen Xandro en ik tegelijk.

Xandro komt dichter bij mij zitten legt zijn hoofd in mijn nek. Zachtjes gromt hij, wat mij kippenvel bezorgt. Hij streelt met zijn lippen langs mijn oor en plaats er kusjes achter. Langzaam daalt hij af naar mijn nek

'Ik wil je zo graag,' fluistert hij. Hij trekt mij op zijn schoot en legt zijn handen op mijn heupen. Zijn goud kleurige wolven ogen kijken mij aan. Lichte twinkeling staan in zijn ogen. 'Laat je zelf gaan, laat je niet tegen houden,' fluistert hij weer. Ik leg mijn handen in zijn nek en plaats mijn lippen op die van hem. De zoen word steeds ruiger, steeds meer lust. Hij vraagt om toestemming die ik hem geef.

Hij houd mij goed vast en staat op. We lopen naar onze slaapkamer waar hij mij op bed legt. Ik bijt op mijn lip als hij zijn shirt uittrekt.

Hij komt weer boven mij hangen en plaatst weer kusjes op mijn kaak en in mijn nek.

'Doe het,' zeg ik zachtjes. 'Mark me,'

Xandro kijkt mij aan, hij lijkt zekerheid te zoeken. 'Doe het Xandro, ik wil dat je me marked,' zeg ik nu zelfverzekerd.

Hij plaatst kusjes in mijn nek en zodra hij mijn sweet spot heeft gevonden verlaat een zachte kreun mijn mond.

Ik voel zijn wolven tanden tegen mijn huid prikken. Voorzichtig duwt hij ze verder. Ik bijt hard op mijn pil door de pijn, maar dat ebt langzaam weg. De pijn maakt plaats voor een fijn gevoel. Een fijn, tintelend gevoel. Ik zucht genietend.

Xandro haalt zijn tanden uit mijn nek en likt wat bloed weg waardoor ik zacht kreun.

Trots kijkt hij naar zijn werk.

'Ik hou zo veel van je, Danica Vondael.'

A/N: Graag wil ik MFinewriters bedanken voor de super mooie cover!

Het einde van deel 1 komt in zicht. Maar wees niet getreurd, er komt een deel 2 in dit boek!

Dit hoofdstuk vond ik toch wel echt bagger..

Untamed | HerschrijvenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu