Q & A

2.5K 61 55
                                    

Vragen voor mij:
1. Hoe is dit verhaal ontstaan?

"Dat is een hele goeie.. Ik begon veel weerwolf boeken etc te lezen, en ik raakte geïnspireerd. Toen dacht ik; kan ik dat ook? En moet je zien! Al bijna 5K lezers!! Ik ben jullie echt dankbaar voor het lezen van mijn boek." *Pinkt een traantje weg*

2. Zou je een weerwolf willen zijn?

''Mijn god, ja! Ik weet niet wat het is, maar ik ben altijd wel geobsedeerd geweest over het bovennatuurlijke.''

3. Oké, ik had al zoveel eerder moeten gaan reageren, pff... Niet normaal dat ik niet heb gereageerd. Nul keer. Een record. Maar nu niet meer... Wat zou je ervan vinden als ik veel te veel reacties zou gaan geven?

''Je weet mij antwoord al ;) Hoe meer reacties, hoe meer vreugde! ''

Vragen voor Danica:
1. Wat vind jij van Connor?

"Toen ik hem voor het eerst leerde kennen leek hij me wel een aardige jongen, die gewoon simpel stoer wou doen voor zijn vriendjes. Maar toen ik zijn doelwit werd wist ik wel anders. En nu.. Ja.. Ik ben om hem gaan geven, hoevaak hij ook een pain in the ass kan zijn" *Haalt schouders op*

2. Heb je spijt dat je je mate hebt afgewezen?

"Maar natuurlijk heb ik wel spijt! Maar.. Ik kan het hem gewoon niet aan doen.." *Probeert niet te huilen* "Ik geef te veel om hem, om heel zijn leven dan te moeten omgooien!"

3. Hm... Een vraag... Houdt je van paaseitjes? Want dan mag ik je.

''Wat voor vraag is dit?! TUURLIJK HOUD IK VAN PAASEITJES!''

4. Wie vind je leuker Connor of Hunter?

"Wow uhm.. Geen van beide? Om eerlijk te zijn.. Het is niet echt liefdes gevoel.. Connor gaat waarschijnlijk verder met zijn leven aangezien hij al een nieuwe mate heeft.. En Hunter, ja hij is gewoon Hunter. Hij heeft te veel geflikt bij mij."

Vragen voor Caillin (Danica haar wolf):
1. Ben jij een pittige tante? 😂

"Tja, wat je als pittig ziet. Als het moet, ben ik een bitch. Ik kan je zo die doodstaar geven dat je meteen neervalt." *Gromt vermakelijk* "Maar ik kan ook lief zijn!"

2. WIEEEEEEE! IK MAG JOU HEEL HEEL HEEL ERG! ALS IK EEN WEERWOLF ZOU ZIJN, DAN ZOU IK JOU ALS WOLF WILLEN.

''OMG, DANICA HEB JE DIT GEHOORD?! Je bent geweldig! Als ik ooit dit lichaam verlaat, ik kom in jouw lichaam!''

3. Deel je een lichaam met danica of ben je een deel van haar en is zij soort van de baas

"Allebij, ongeveer? Ik ben haar wolven geest, wat betekend dat ik haar ook kan overnemen."

Vragen voor Connor:
1. Waarom pest jij Danica op school?

"Ik weet niet man.. Ze was gewoon een makkelijk doelwit aangezien ze een Rogue was, weetje? Maar ik heb wel echt er spijt van!"

2. Had jij er ooit aan gedacht dat Danica jouw mate zou worden?

"Eerlijk? Nee, had ik niet verwacht. Ik had gedacht dat ik nooit een mate zou vinden. Maar toch, ergens diep van binnen, hoopte ik stiekem dat ze wel mijn mate zou zijn" *Kijkt beschaamt weg*

3. Waar hou je het meeste van?

''Overheersen, eten, rennen, discussies voeren met mijn gamma en beta, Danica, slapen.'' 

4. Hm... Nee sorry, ik heb geen vraag.

''Nou, wat is dit nou weer? Wat heb ik gedaan?''

5. Ben je knap?

"Voor jou kan ik knap zijn," *Wiebelt met zijn wenkbrauwen*

Vragen voor Jackson (Connor zijn wolf):
1. Wat vind je er van dat Dani je hebt afgewezen?

"Ik voel me daar echt verdrietig over" *snikt* "Caillin is zo leuk en eigenwijs.. En Dani, ze is stoer, lief, koppig.. " *Kijkt dromerig weg*

2. IK MAG JOU ZO NIET! ECHT NIET NIET NIET NIET. ZOUT OP.

''W-wat heb ik g-gedaan?'' *Kijkt zielig*

Vragen voor Hunter:
1. Ik mag jouw niet.

"Holy! Liefste compliment dat ik heb gekregen.." *Legt zijn hand op zijn hart*

2. Wij moeten eens een praatje maken jongen. Blijf. Bij. Danica. Uit. De. Buurt. Ook al heeft ze beef met Connor toch vind ik dat ze samen moeten zijn. Oh wacht, das geen vraag. Oke een vraag: vind je Danica leuk?

"Uhm, wow. Pittig. Ik doe niks verkeerd toch? En of ik Danica leuk vindt? Hoezo dit ineens?" *Kijkt wantrouwend* "Ze is leuk, ja.. Maar als gewoon.. een vriendin."

3. Hoi Hunter. Waarom heet je Hunter? Ik had niet het idee dat jij nou zo'n goede jager was...

''Nou, wat dacht je er van dat ik ook geen jager ben? Waarom ik zo heet? Moet je bij mijn ouders zijn.''

Vragen voor Lewis (Hunter zijn wolf):
1. Hoi Lewis, Hunter zijn wolf, ben jij aardig of arrogant? I wanna know.

''Ik ben wel aardig hoor! Veel aardiger dan Hunter in elk geval.. Maar, als het moet, ben ik arrogant''

Vragen voor Lucy:
1. Mag ik jouw beste vriendin worden?

"OMG meid! Tuurlijk! Kom hier, we gaan netflix kijken, pizza eten, chocola eten, naar knappe jongens kijken.. Zeg dat maar niet tegen Jake!"

2. Hoi. Hoe gaat het?

''Nou, leuk dat je het vraagt! Tenminste iemand die het wat boeit.. Met mij gaat het super!''

Vragen voor Megan (Lucy haar wolf):
1. Waarom heb ik jou nooit eerder in het verhaal zien voorkomen? Of ik ben het vergeten, dat kan ook...

''Dan ben je dat vergeten, ik kom namelijk wel in het verhaal voor. Alleen van Lucy moet ik altijd mijn klep dicht houden.''

Vragen voor Jake:
1. HoiHoi. Jij bent aardig. Blijf wel goed voor Lucy zorgen, hé?

''Tuurlijk blijf ik goed voor Lucy zorgen! Ik kan het niet over mijn hart krijgen dat er iets met mijn mate gebeurd.. En, thanks! Jij bent ook aardig!''

Vragen voor Jeremy (Jake zijn wolf):
1. Hoi. Jou heb ik nog niet eerder gezien. Ik ben Kyra, en jij? Aangenaam kennis te maken.

''H-hoi Kyra, ik uhm.. Ben Jeremy.. Jake zijn.. wolf. Ik ben nog al verlegen.. Ik toon mezelf niet zo graag.'' *kijkt beschaamd weg*

Vragen voor Roos:
1. Heb je al eens de neiging gehad om je vrienden op te eten?

"Nee!!.. Ja.. Misschien! Aan het begin dat ik ze leerde kennen..."

2. Jou mag ik. Heel erg. Vampieren zijn geweldig.

"Awh! Thanks! Ik mag jou ook heel erg. Mensen zijn geweldig."

Untamed | HerschrijvenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu