D2 |Chapter 3

2.4K 90 62
                                    

- P.O.V Danica -

"Hij stond daar echt!" probeer ik voor de zoveelste keer. Lucy grinnikt. "Kind, je was droooonken!" roept ze, terwijl ze het heel erg benadrukt met haar armen. Ik rol met mijn ogen en ga mokkend onderuitgezakt zitten.

Connor komt met een wild kapsel de woonkamer binnen lopen. Ik kijk hem vragend aan en hij knikt geruststellend. "Hunter zit voorlopig in de kerkers, tot hij weer nuchter is." zucht hij.

"Yoooo, we zijn nog ruim 5 uur mens. Gaan we drank spelletje doen?" stelt Stefan voor. Iedereen knikt instemmend, waaronder ik. Dit kan wel afleiding zijn voor mij. Misschien verbeeldde ik het mij echt, ik was tenslotte inderdaad dronken.

Stefan komt de woonkamer in strompelen met flessen drank en wat glazen. Ik had niet eens gemerkt dat hij weg was. Ik trap mijn hakken uit en ga op de grond zitten, waar vervolgens iedereen gaat zitten. We zitten rond om de tafel in een kringetje.

"Oké, wat gaan we doen?" vraagt Roos met een dubbele tong. "Truth or dare!" gilt Lucy gelijk. Jake grijnst naar zijn mate en geeft haar een kus op haar wang. "Goed, wie begint?" vraagt Roos. "Ik! Ik!" roept Lucy weer. Rollend lach ik met mijn ogen.

"Truth or dare, aan Stefan." grijnzend kijkt Lucy stefan aan. "Truth." zegt Stefan. "Saaaai.. Wees geen watje, schat." lacht Roos. "Wanneer heb je voor het laatst seks gehad?"

"Eh, ehm.." Stefan zijn wangen worden langzaam rood. "G-gister." stottert hij. Nog nooit heb ik hem verlegen gezien, best schattig. Ik pak een glas en schenk hem vol met Bacardi en cola, gelijk schenk ik ook voor de rest in. Ik neem gelijk een aantal grote slokken van mijn drinken. Ik moet weer even dronken worden.

"Truth or dare, aan Connor." zegt Stefan. "Truth." antwoord hij. Stefan fronst zijn wenkbrauwen even. "Wie vind je het knapste hier?" vraagt hij dan. Connor krijgt een grijns op zijn gezicht. "Er is niet veel keus, als ik Roos of Lucy zeg heb ik jullie achter mij aan. Benoem ik één van de jongens dan heb ik de meiden achter mij aan. Dus, Danica is het knapste." ratelt hij door. Op dat moment verslik ik mij net in een slok drinken. Connor kijkt mij bezorgd aan en klopt een paar keer tegen mijn rug, terwijl de rest helemaal stuk gaan van het lachen.

"Truth or dare, aan Roos." zegt Connor uiteindelijk. "Dare." zegt Roos met een uitdagende blik. "Goeie, zoen één van de meiden." grijnst Connor. Ik rol inwendig met mijn ogen. Roos haalt haar schouders op en loopt naar mij toe. Vol paniek kijk ik haar aan. Ze gaat op haar knieën voor mij zitten, pakt mijn gezicht vast en duwt haar lippen hard op de mijne. Snel laat ze mij weer los en loopt weer naar haar plek. Met een pijnlijk gezicht voel ik aan mijn lippen.

"Beuk de volgende keer nog harder je lippen op de mijne." lach ik. Roos grinnikt. "Truth or dare, aan Danica." zegt ze dan. "Dare." zucht ik. Ze wisselt snel een blik uit met Lucy, Jake en Stefan. Alle Godinnen.

"Ga met Connor naar zijn kamer, en kom er pas over tien minuten uit." ze kijkt mij uitdagend aan. Smekend kijk ik haar aan, maar het lijkt niet te helpen. Ik zucht even, drink mijn glas leeg, vul hem snel weer vol met pure alcohol en strompel dan naar boven.

"Waar is je kamer?" zucht ik. Connor wijst naar een deur en opent hem. Gelijk loop ik de kamer in en neem plaats op zijn bed. Ik neem een slok van mijn glas en mijn gezicht vertrekt even. "Sterk spul." hoest ik. Connor grinnikt even.

Ik bekijk hem eens goed, hij is niet veel veranderd in die vijf jaar. Ja, hij ziet er volwassener uit en heeft een klein stoppel baardje maar verder is er niet veel veranderd. Zijn donkere bruine haren, zitten normaal nog steeds netjes in model. Zijn groene ogen zijn nog steeds zo helder als vijf jaar terug. Zijn kaaklijn, die lijkt wel strakker. Alsof je je vinger er zo aan open zou halen.

Zijn spieren, nog steeds- "Kan je het zien?" grinnikt hij. Ik ontwaak uit mijn gedachte en merk nu pas dat hij op zijn hurken voor mij zit. "S-sorry." zeg ik zachtjes. Snel neem ik nog een slok van mijn drinken en probeer niet moeilijk te kijken.

Connor gaat met zijn hand naar mijn gezicht terwijl hij gefocust kijkt. Ik volg elke beweging die hij doet en wacht af wat hij wilt doen. Lichtjes volgt hij het litteken op mijn neus. "Dat is gewoon wat jou maakt." mompelt hij zachtjes. "W-wat?" fluister ik schor. Godinnen.. Wat doet alcohol met me?

"Misschien is het niet de alcohol." grinnikt Connor. Beschaamd kijk ik hem aan. "Zei ik dat hard op?" Connor knikt. Verdomme..

"Jij doet het zelfde met mij, Danica." zegt hij nu serieus. Niet begrijpend kijk ik hem aan. "Al die jaren, telkens word ik weer gek van je. Je blauwe ogen, je goddelijke lichaam." mompelt hij. "Connor, dit komt door de alcohol." mompel ik. "Nee, dit ben ik zelf." hij zucht even. "Ik weet niet eens waarom ik je dit vertel." hij staat op en gaat met zijn handen door zijn haren. Oh shit, je ziet zijn buik een beetje. Die V-lijn..

Connor trekt mijn lip tussen mijn tanden weg, waar ik blijkbaar op beet. "Niet doen." fluistert hij hees. Ik moet wat drinken. Snel zet ik mijn glas aan mijn lippen en drink alles gelijk op. Wat ik beter niet kon doen. Het brand enorm in mijn keel, en ik moet moeite doen om niet mijn longen uit mijn lijf te hoesten.

Plots begint de wereld een beetje te draaien en grijns ik spontaan. Connor kijkt mij lachend met opgetrokken wenkbrauw aan. "Voel je hem nu zitten?" lacht hij. Ik knik grijnzend en laat mij achterover vallen. Genietend zucht ik. "Rustgevend, geen stress, geen paniek, geen verdriet." ratel ik met dubbele tong achter elkaar door.

Ik ga iets overeind zitten en kijk naar Connor, die mij geamuseerd aan kijkt. "Waaat?" vraag ik onschuldig. Hij grinnikt even en schud zijn hoofd. "Het is grappig om jou dronken te zien."

"Het is leuk om jou te zien." snel sla ik mijn hand voor mijn mond. "Oh ja?" grijnzend kijkt hij mij aan. Ik sta op en wankel even.

"Waarom ben je zo lang?" zucht ik.

"Waarom ben jij zo klein?" grijnst hij.

"Waarom ben jij zo irritant soms?" kinderachtig sla ik mijn armen over elkaar.

"Waarom ben jij altijd zo leuk?" Zijn grijns wordt groter.

En toen hij dat zei, voelde ik zijn lippen op de mijne.

A/N: We gaan weer een Q&A doen binnenkort. Aangezien sommige mensen nog vragen stellen in deel 1, terwijl die Q&A al is geweest. Dus stel nu je vragen!

PS. Omdat Boekengek934 zo hyper en vrolijk deed, mag je ook aan de dode personages vragen stellen.

Als je vragen hebt voor hun innerlijke wolf, graag de naam er bij zetten voor wie de vraag is :)

Danica + Haar wolf Caillin

Connor + Zijn wolf Jackson

Lucy + Haar wolf Megan

Jake + Zijn wolf Jeremy

Roos

Stefan + Zijn wolf Paco

Hunter + Zijn wolf Lewis

-

Dode personages:

Xandro + Zijn wolf Spike

Marciano

Vragen aan personen die er niet tussen staan? Zet hun naam in de comments met de vraag er bij!

Untamed | HerschrijvenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu