D2 | Chapter 2

2.4K 99 14
                                    

- P.O.V Danica -

Twijfelend lijk ik naar het lingerie setje, die ik van Lucy heb gekregen. Zal ik hem aandoen? Nee, nee hij gaat gewoon onder in mijn kast. Ik pak mijn nieuwe jurk en loop er mee naar de badkamer. Daar kleed ik mij om, doe mijn haar in een hoge strakke staart en werk mijn make-up een beetje bij.

Zodra ik weer in mijn slaapkamer ben trek ik gelijk mijn hakken aan. Iemand klopt zachtjes op mijn deur. "Binnen!" roep ik. De deur gaat langzaam open en daar staat Connor.

Hij heeft een zwarte jeansbroek aan met een wit blousje waarvan de eerste drie knoopjes open zijn.

Connor bekijkt mij ook van top tot teen en slikt even. "Je-je ziet er mooi uit." stottert hij. Ik glimlach even. "Jij mag er ook zijn." ik geef hem een knipoog.

"Ik kwam je even uitleggen hoe en wat over die capsule." begint hij. Ik knik als teken dat hij verder kan praten. "We zijn dus letterlijk voor een aantal uur gewoon mens, we kunnen niet transformeren of onze ogen veranderen. Dit zal zo'n twaalf uur duren." verteld Connor. "Oké en wanneer nemen we het in?"

"Nu."

*

We staan met zijn zevenen bij elkaar. Roos en Lucy dragen de zelfde jurk als ik, maar dan in het zwart en wit. Alle jongens dragen een simpel wit T-shirt of wit blousje met een zwarte jeansbroek.

"Nou, laten we proosten op een gezellige dronken avond." grijnst Connor, terwijl hij zijn capsule omhoog houd. Wij houden onze capsules ook omhoog en drinken dan de inhoud op.

We lopen met zijn alle naar buiten, waar een limousine staat te wachten. "Chique de friemel." grinnik ik. De jongens en meiden kijken mij grijnzend aan. "Alles voor een leuke verjaardag, toch?" lacht Jake.

We stappen één voor één in. De limousine ziet er erg mooi uit vanbinnen. Zwart leren bekleding, sfeer licht.

"Naar waar, Alpha Noah?" vraagt de chauffeur. Connor fluistert iets in zijn oor waarop de chauffeur knikt. Langzaam rijden wij weg.

"Je ziet er prachtig uit." fluister Hunter in mijn oor. Ik glimlach naar hem. "Thanks, jij ziet er ook niet verkeerd uit."

"Iemand champagne?" vraagt Lucy. "Lekker!" roepen wij met zijn alle. Lucy schenkt voor ons alle champagne in waarna we proosten.

Ik heb wel al eens drank gehad, maar zonder effect. Ik, op mijn 23 jarige leeftijd, ga nu pas dronken worden.

Na nog twintig minuten gereden te hebben, komt de limousine tot stilstand. Ik kijk uit het raam en zie in grote lichtgevende letters 'Phonox' staan. We stappen allemaal per persoon uit en lopen naar de ingang.

De bewaker knikt naar ons en laat ons verder lopen. Zodra we binnen lopen komt de geur van zweet en alcohol gelijk mijn neus binnen. Recht voor ons staat een lange bar waar je je drankjes kan halen en in het midden is de dansvloer. Langs alle muren staan er tafels en bankjes om te zitten.

"Goed, ik ga shotjes halen. Gaan jullie daar maar zitten!" roept Connor boven het muziek uit. We nemen plaats bij één van de tafels en wachten tot Connor terug komt.

"Hoe vind je het tot nu toe?" vraagt Roos. "Opzich wel leuk, maar ik wil graag dronken worden." lach ik. Op dat moment komt Connor terug lopen met een dienblad vol met shotjes en glazen drank. Iedereen pakt een shotje en houd hem omhoog.

"Op de verjaardag van mijn beste vriendin, en laten we hopen op nog meer jaren!" roept Lucy. We klinken de shotglaasjes en gooien hem dan in één keer achterover. Ik schud even met mijn hoofd en knijp mijn ogen stevig dicht. Dat is sterk spul.

*

Na een aantal shotjes en glazen drank, voel ik de alcohol al goed zijn werking doen. Ik sta met Roos en Lucy te dansen en flink bewegen we met onze heupen. De jongsten staan langs de kant genietend toe te kijken.

Ik voel twee handen op mijn heupen die mij omdraaien. Ik sta oog in oog met Hunter, die mij een speelse grijns geeft. Door de alcohol maakt het mij allemaal niet uit en genietend dans ik verder.

Ik draai mij weer om en schuur tegen Hunter op. Mijn ogen vinden die van Connor, hij.. Lijkt boos? Jaloers? Waarom zou hij jaloers zijn? Misschien kijkt hij geen eens naar mij.

"Kom." zegt Hunter bij mijn oor. Grijnzend kijkt hij mij aan terwijl ik mij laat meetrekken door hem. Ergens achter in de club duwt Hunter mij tegen de muur en begint mij kusjes te geven in mijn nek.

Maar dit wil ik niet! "Hunter, stop." mompel ik. "Nee, kom op. Je vind dit wel leuk." grijnzend kijkt hij mij aan. Ik wil hem wegduwen, maar hij blijft het zelfde staan zoals hij al stond. Geërgerd kijk ik de andere kant op.

Hij wilt zijn hand onder mijn jurk stoppen maar ik hou hem tegen. Ik geef hem een vuist in zijn maag waardoor hij naar voren klapt, vervolgens hef ik mijn knie op die vol tegen zijn neus komt. Op dat moment pakt Connor hem vast en houd hem bij zijn kraag omhoog.

"Danica, haal de rest en ga naar mijn pack. Ik zie jullie daar." Streng kijkt hij mij aan. Ik knik enkel en zoek gelijk de rest.

Ik vind al snel Roos en Stefan. "Ga naar de limousine, waar zijn Lucy en Jake?" vraag ik aan ze. Ze beginnen gelijk te grinniken. "De toiletten, ik denk niet dat je ze wilt storen." grinnikt Roos. Ik rol met mijn ogen en duw hen richting de uitgang.

Zodra ik bij de toilet ben duw ik elk hokje open, behalve één ander hokje. Die zit op slot. Ik beuk hard met mijn vuist op het hokje. "Jake! Lucy! Ga thuis maar elkaar verwennen, we gaan." zeg ik. "Danica!" roept Lucy verontwaardigd. Het hokje word geopend en alle twee kijken ze mij met halve ogen aan. Hun haar zit alle kanten op en Jake zijn blouse zit scheef.

Ik schud lachend mijn hoofd. "Komen jullie?" beide knikken ze snel en vluchten het hokje uit. Ik loop achter ze aan de toilette uit.

Twee paar blauwe ogen houden de mijne vast. Daar staat hij dan, met een speelse glimlach kijkt hij mij aan. Ik wil op hem aflopen, maar zodra ik even knipper is hij verdwenen. Hij.. Hij was daar net. Ik word nu toch niet gek?

Ik schrik als twee handen mijn schouders vast pakken. Ik draai mijzelf snel om en zie Connor staan. Hij kijkt mij bezorgd aan.

"Kom je?" vraagt hij. Ik knik langzaam. Ik geef nog een snelle blik naar de plek.

Hij stond daar echt.

Untamed | HerschrijvenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu