10. Túlzottan is ismerős

1.3K 141 27
                                    

Jimin pov's

Mikor leparkoltam az utcában, azt hittem, hogy a háza melletti kisebb épület lesz az övé, de mikor bement a kapun, és realizáltam, hogy ez az övé, leesett az állam. Nem akartam zavarogni, elvégre én nem lettem meghívva, csak felajánlottam, hogy hazaviszem őt, mert láttam, mennyire fájlalja a lábát.

Bevallom, ott helyben meg tudtam volna ütni az az idiótát, de mivel túlságosan is lefoglalt Soo Min, ezért elhalasztottam későbbre. Most pedig itt állok a nappalijában, és hallgatom, ahogy veszekedik a legjobb barátnőjével.

Elfordultam a konyha felé, mert kíváncsi lettem a ház szobáira, de amint felmértem, elfogott egy bizonyos borzongás. Gyönyörű szép volt, stílusos, és otthonos, de rettentő ismerős. Mintha már jártam volna itt.

,,A konyhába érve rögtön elfelejtettem, mit is akartam csinálni, miért is jöttem le egy szál hálóingben, és nem öltöztem inkább fel. Egyszerűen nem tudtam mást tenni, csak gyönyörködni ebben a hatalmas és tágas térben, ami úgy volt berendezve, mintha Jack milliomos lenne. Minden egybe volt építve, mégsem éreztem zsúfoltnak a helyet. A sütőt oldalról két pult fogta körbe, a bal oldali mellett pedig rögtön ott volt a mosogató. A tűzhely fölött fapolcok lógtak, apró fűszeres üvegekkel. A fal előtt rögtön a hűtő mellett fiókok sokasága sorakozott egymás alatt, gondolom az evőeszközöket rejtve. A plafonról nem a megszokott lámpa, vagy csillár lógott le, hanem egyszerű kis villanykörték, amik már-már a túlzott egyszerűségük miatt voltak meseszépek. Apró fényükkel bevilágították a konyhát... "

Egy az egybe olyan ez a konyha, mint amit Shayla írt le Jack házáról, a ,,Kéjben úszva" című könyvében. Lehet csak belelátom a dolgokat, elvégre Jack konyhájának egyik fala szinte teljesen hiányzott, és a helyében egy hatalmas ablak volt, itt pedig csak egy rendes méretű nyílászáró ad némi fényt a helyiségbe.

Egyszer csak mindenféle figyelmeztetés nélkül Young Mi belém karolt, és húzni kezdett a lépcsők felé, miközben Soo Min mosolyogva, és a fejét ingatva nézte végig az elrablásomat. Mit beszélhettek, amíg én itt teljesen elkalandoztam?

- Ajánlom figyelmedbe a teraszt. Gyönyörű a kilátás, pedig csak a fák tetejét látod. - na ne! Ekkora véletlen egybeesés nem létezik. A most kiadott könyvében Rachel egy panelban lakik, és az az egyetlen vigasza, hogy a teraszáról belátja az apartman melletti erdőt. És most is, ahogy kinézek a végtelen zöld színre, eszembe jutnak azok a részletes sorok, amivel az írónő leírta, mit látott a főszereplő.

Megfordultam Young Mi felé, és végignéztem, ahogy felhúzza a huzatot. Ez az ágy három embernek is nagy lett volna.. Pont úgy, mint a ,,Vér és szenvedély"-ben. Ott is ugyan így nézett ki a felső szint- A falépcső mellett, rögtön balra a korlát mögött helyezkedik el az ágy, befoglalva azt a teret, ami ott van. Az embernek eszébe sem jutna oda nézni, amíg teljesen fel nem ér, nem úgy, mint a könyvben. Határozottan emlékszem rá, elvégre az volt az egyik legkínosabb jelenet, mikor épp csinálták Laura - a főszereplő - ágyában, és a legjobb barátnője a korláton keresztül meglátta őket. Ugyan úgy falépcső volt ott is, és az ágyat is ilyennek írta le.

Miért hasonlít ez a ház ilyen kísértetiesen azokra, amiket Shayla ír le? Lehet, hogy Soo Min a lepel alatt még nagyobb rajongó, mint én, és olvasva az írónő könyveit összerakott egy olyan házat, ami mindennek a keveréke? Nem nézném ki a lányból, de még nem is ismerem annyira, hogy tudjam. Bár ez egy férfinél, pláne nálam semmit sem jelent, elvégre ma sem kellett volna ilyen hevesen viselkednem csak azért, mert megsérült. Számomra sosem volt felfoghatatlan a három nap alatt beleszeretek sztorik, mert én is ilyen vagyok. Soo Min kedves, vicces, de félénk, és visszahúzódó is egyben. És milyen gyönyörű, mikor ki van bontva a haja, és nem visel szemüveget! Azt hittem megfulladok a saját nyálamban, mikor megláttam. Nem értem miért rejti el magát az álcája mögé.

- Soo Min! - kiáltott fel Young Mi, mikor már a konyhában voltunk. A lány belenézett a hűtőbe, és rögtön barátnője felé fordult, aki haptákba vágta magát, és figyelmesen barátnőjére tekintett. - Ki főzött neked?

- Mi? - kérdezte vissza.

- Ne játszd a hülyét! Honnan van ez a kaja?

- Hogyhogy honnan? Rendeltem te nagyokos. - vágta vissza rögtön, szemét forgatva.

- Tényleg? És azt is be akarod nekem adni, hogy a rendelt kajádat a saját edényedbe tetted?!

- Miért olyan furcsa ez? - fordultam Young Mi felé, aki sóhajtott egyet, és bezárta a hűtőt.

- Soo Min nem szeret főzni. De olyan szinten, hogy inkább éhen hal, csak ne kelljen begyújtania a sütőt. - azért ez elég kemény. Akkor mégis hogyan élte eddig túl? Ahogy látom, egyedül lakik.

- Mit pusmogtok ott? - kiáltott fel a lány, nyakát nyújtogatva a kanapé háttámlája mögül, hátha jobban ránk lát, és ezáltal jobban is hall.

- Csak kibeszélünk! - felelte Young Mi, tudva, hogy ezzel Soo Min fel fog háborodni. Halkan felnevettem a két lányon, akik úgy viselkedtek, mint az összenőtt óvodások. Értem már, miért barátnők.

- Na idefigyelj! - jött a hang nagyon közelről. Amint meghallottam, felugrotta, és Soo Min elé lépve kinyújtottam a karom, holott nem úgy nézett ki, mint aki el akar esni.

- Azt mondták, ne erőltesd! - szóltam rá erőteljesen, de nem vett komolyan.

- Senki se fogja megtiltani nekem, hogy a konyhámba menjek, vagy, hogy használjam a saját lábamat. Nem fáj már, csak nem bírok sántítás nélkül lépni, ami bosszantó, ezért meg kell dolgoztatnom. - egy frászkarikát nem fáj! Miért akar hazudni? Látom, hogy minden egyes lépése után megremeg, és egy pillanatra kiül a fájdalom az arcára. Young Mi ezt nem veszi észre? Vagy csak én vagyok ilyen elbaszott? Ez teljesen olyan, mint a Vér és szenvedélybe. A pasi szinte rátapad a csajra, aki nem ellenkezik, de mégis hazudik neki, és éppen ezért rabolja el a maffia, ahonnan csak súlyos sebek árán tud kiszakadni. Remélem ez azért nem fog ilyenbe torkollani. Elvégre ilyenek nem léteznek.

- Rendeljünk pizzát. Azt mindenki szereti, finom, és hamar kihozzák. - Young Mi-nak tetszett az ötlet, én viszont megint elkalandoztam más irányokba, így csak bólogattam, mint egy idióta.

- Soo Min. Kérdezhetek valamit?

- Persze. - bólintott vidáman.

- Függőágyban alszol? - támadtam le rögtön a még kimondva is furcsán hangzó kérdésemmel, nem kímélve az elméjét, ami a szemem láttára fagyott meg. Csak úgy, mint a lány. Felnézett a lépcsőkön, mintha innen rálátna arra az ajtóra, mi szerintem a szobáját rejti, elvégre zárva volt, majd félénken visszapillantott rám, és bólintott.

- Honnan tudtad?

- Csak tippeltem. Gondoltam, hogy a lépcső melletti ágyban nem szoktál aludni, és elfogott a kíváncsiság. Őszintén szólva azt hittem kinevetsz a hülyeségem miatt, mert tényleg csak tipp volt. - nyugtattam meg egy könnyed hazugsággal. Látszott rajta, hogy nagy kő esett le a szívéről, amit egy mély sóhajjal engedett ki. Csakhogy nem véletlenül kérdeztem. Shayla mostanában kiadott könyveiben minden főszereplőnek volt egy függőágya, még ha nem is abban aludt, csak pihent napközben. Lehet ekkora véletlen, vagy tényleg van összefüggés Soo Min és az írónő között? 

Nincs átolvasva ✌️💜

Azért, aki vagy [Jimin ff.] - BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang