62. Édes megadás (+19)

2.3K 85 40
                                    

**** Ezt semmilyen korosztálynak nem ajánlom..
Csak akkor olvasd el, ha.... Elfogadod🖤 a sztorit nem viszi előre, tehát hanyagolható
Nem vállalok felelősséget. Ha nem szereted az erős szexuális tartalmat, akkor KÉRLEK NE OLVASD EL, hanem lapozz tovább a következő részre🙈 ****

KoreanGumiho 😘🦊🎉🎊🎂💜💕

- Várj, Jimin... - toltam el magamtól, és ültem fel, ezáltal rávettem, hogy leszálljon rólam. - Előtte zuhanyoznék.

- Nem utána szoktál? - mosolyodott el. Kezeimet mellkasom elé húztam, és lenéztem a padlóra. Halkan felnevetett tettemen, majd tarkómra fogott, és egy puszit nyomott a fejem búbjára.

- Nem bántalak. Menj, zuhanyozz le. - hátravetődött, majd elhelyezkedett az ágy másik végében. Elővette a telefonját, és nyomkodni kezdte. Most... Lemondott róla? De én nem ezt akartam, csak megmosdani előtte.

Nagyot sóhajtva léptem be a zuhanyzóba, és zártam magamra az ajtót. Nem lepődtem meg, hogy itt is minden be van rendezve. A mosdó direkt olyan alakú volt, hogy ha úgy adódna az este, akkor rá lehessen ülni, a zuhanyfej pedig pénisz alakú volt. Mikor megláttam egyszerre borzadtam el, és nevettem fel. Jiminnek nyilván nem ez fog tetszeni, hanem a hüvely alakú tartója. Sose gondoltam volna, hogy ilyen helyek vannak.

Gyors magamra zúdítottam a hideg vizet, hogy felébredjek, és elhessegessem a félelmem, majd kihasználva, hogy a tusfürdők normálisak, bekentem magam a citrom és menta illatúval. Azonban, mikor kiléptem észrevettem, hogy nem vár a mellettem levő szekrényen a ruhám. Elfelejtettem kivenni a táskámból.... Pucéran csak nem mehetek ki. Erőt vettem magamon, és megálltam a szekrény előtt. Nem tudom, mik fognak benne várni, de remélem, lesz valami köntös jellegű.

Mikor kinyitottam jöttem csak rá, hogy túl sokat vártam ettől a helytől. Köntös nem, de mindenféle csipkés szélű ruha és fehérnemű volt bennem. Kivettem egyet, ami szerintem még jól is nézett ki, és a tükörben magamhoz mértem. A bugyi része semmit sem ér, szinte átlátszó a fekete anyag, míg a melltartó már takar valamit, azonban ami nekem tetszik, az a függönyszerűen a melltartó alsó széléhez varrt csipkeháló. Mintha egy nagyon vékony lepedő lenne rajtam, ami nem takar ugyan, de érezteti velem, hogy van rajtam valami.

 Mintha egy nagyon vékony lepedő lenne rajtam, ami nem takar ugyan, de érezteti velem, hogy van rajtam valami

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Lenyomtam a kilincset, és kimentem abban a ruhában, hogy megmutassam Jiminnek, nem akartam leállítani. Először észre se vett, mivel még mindig el volt foglalva a kijelzővel, de mikor köhintettem egyet, és a tekintete rám szegeződött, még a szája is tátva maradt.

Elnéztem a polc felé, ahol még mindig ki voltak rakva azok a dolgok, amiket válogatott. Leültem az ágyra, és félszegen ránéztem.

- A tiéd vagyok. - ajánlottam fel magam, amit remélem, soha senki se fog megkérdezni, hogy honnan jött. Látszólag Jiminnek jól esett, és ez a lényeg.

Azért, aki vagy [Jimin ff.] - BefejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant