55. Ahogy te akarod (+18)

2.1K 107 22
                                    

- Várj Jimin. - tettem tenyerem a mellkasára, hogy eltoljam. Beharaptam alsó ajkam, és lassan felnéztem rá.

A vágy már most lángolt a szemeiben, pedig még nem is csinált semmit. Ez a kis szikra adott bátorságot a beszédre, és arra, hogy megkérjem őt erre.

- Szeretném, ha ma nem csak rám figyelnél. Csináld úgy, hogy te is élvezd.

- Mire gondolsz?

- Amire te. Mutasd meg, hogy neked hogyan jó. - ahogy beszéltem, a hangom egyre jobban halkult, a fejem pedig lángolt. Talán soha nem leszek olyan fesztelen, mint a filmekben lévő nők, akik azonnal levesznek magukról mindent, és rávetik magukat a férfire.

- Rendben, akkor úgy fogjuk csinálni, ahogy én szeretném. - nagyot sóhajtottam, mikor gyengéden, de mégis ellentmondást nem tűrően a falnak tolt, majd kezét az arcomra helyezve ajkamra tapadt.

Sosem volt még ennyire vad, heves, és birtokló a csókja. Szinte viszonozni se tudtam, annyira dominálni akart. Csak arra voltam képes, hogy fogadjam a nyelvét, és hagyjam neki, hogy azt tegyen, amit akar. Követelőző volt, és durva, mégsem állítottam le, mert nem fájt. Valahol tetszett, hogy ennyire kíván, és ennyire felszabadult attól, hogy most teljes mértékben az lesz, amit ő szeretne. De ugyanakkor féltem is, mivel nem tudhattam, mit akar, és attól tartottam, hogy akaratlanul is, de fájdalmat fog okozni.

Elengedett, majd egy csábos fél mosollyal lelökött az ágyra, ahol rögtön elterültem. Megragadta a nadrágomat, és lehúzta rólam, de a bugyimat egyelőre békén hagyta. Inkább fölém magasodott. Ahogy felhúzta a pólómat, úgy lettem egyre libabőrösebb, és futkározott végig testemen a hideg, ebben a forró hangulatban. Nem vette le, hanem a csuklómnál hagyta az anyagot, miközben a kezemet felfeszítette a fejem fölé, és meg is nyomta, jelezve ezzel, hogy hagyjam ott.

Ő is megszabadult a pólójától, majd egy röpke pillanat alatt az utolsó ruhadarabtól is, ami a testét fedte. Nekik miért megy ez ilyen könnyen?

Melltartómra tévedt a tekintete, amitől halkan felnevetett, kezével pedig a hasamtól egészen a dombjaimig felsimított, majd megmarkolta őket. Sóhajtottam egyet, és a karom mögé bújtattam az arcomat, hogy ne nézzek azokba a vágytól csillogó, mély szemeibe, amik felfalnak.

Egy mozdulattal kioldotta elöl a pántokat, és lefelé kezdte húzni. Megemeltem a csípőmet, hogy megkönnyítsem a dolgát, bár ettől még nagyobbra nőtt a hasamban keletkezett gombóc, amit tetézett azzal, hogy a bugyimat is lehúzta a melltartóval együtt.

Szemeimet szorosan zártam össze, ajkamat pedig beharaptam, mikor keze megint visszakalandozott a melleimhez, de ezúttal éreztem a bőrének perzselő melegét is. Nem kellett egy másodperc se neki, hogy kísértésbe essen, és szájával is ingerelni kezdjen. Nyelvével becézgette a kiemelkedő csúcsot, míg a másikat sem hagyta árválkodni, azt ujjával csipkedte és csavargatta. Fogával is megkóstolta, amitől a gerincem fellökődött, még közelebb hozva mellemet a férfihez.

- Imádom, hogy mindenre így reagálsz.

Továbbra se néztem rá, de hallottam, ahogy kibontott egy óvszert, és minden bizonnyal magára görgeti. Nagyot sóhajtottam, mikor felhúzta a térdeimet, és terpeszbe rakta a lábamat, hogy még közelebb férkőzzön. Ujjával nőiességemet találta meg, majd átsiklott a csiklómra, aztán le a hüvelyemig.

Rögtön két ujjal indított, miközben kihasználta a fejem állását, és fogával belemart nyakam bőrébe, de még pont azon a határon, ahol nem fájt, csak ingerelt. Csókjaival felment egészen a fülem mögé, ahol lágy puszit hintett az érzékeny bőrre, hogy utána ismét lemenjen, és a kulcscsontomat kezdje el szívni.

Azért, aki vagy [Jimin ff.] - BefejezettWhere stories live. Discover now