52. Együtt (+18)

2K 110 33
                                    

Nem kellett sokat győzködni, rögtön tudta, hogy mire gondolok. Szerintem amióta összejöttünk, erre az apró mondatra várt, erre az engedményre, így most még csak meg sem meri kérdőjelezni, nehogy a végén meggondoljam magam. Talán jól is teszi. Nem akarom leállítani, megbántani, vagy húzni az agyát. Szeretni akarom, és jelen pillanatban megismerni azt az érzést, amiről még sosem írtam. Az elsőt.

Nagyjából képben vagyok, mi fog történni, mit kell majd éreznem, de minden fórumon, ahol olvasgattam ott volt utóiratnak, hogy ,,de ez mindenkinél más". Szeretném azt hinni, hogy Jimin érti a dolgát, és tudja, hogy hogyan lehet a legkevesebb fájdalommal végigélnem ezt az egészet. De azt is remélem, hogy nem fogja annyira visszafogni magát, hogy ő ne élvezze. Erre majd nekem kell odafigyelnem, mert őt ismerve a végletekig csak felkészítene, akció nélkül.

Még vizesek voltunk, mikor letett az ágyra, de egyikünket se érdekelte. Heves csókba hívott, miközben kibontotta a hajamat, és elterítette a párnán. Az már feltűnt, hogy imád a hajammal babrálni, pláne akkor, ha ő bonthatja ki a hajgumi fogságából.

Nem volt mit levenni magunkról, így nem kellett sokat vesződnünk a dologgal. Jimin felnyomta magát, majd egy utolsó pillantást vetett szemeimre, hogy utána tekintete másfelé kalandozzon. Arcomhoz húztam a kezem, ezzel könyökömmel eltakarva melleimet éhes szemei elől, mert nem bírtam tétlenül hagyni, ahogy végigméri a testem. Ugyan én is le szoktam írni, hogy mennyire gyönyörű lehet egy női test a férfi számára, de sosem tudtam felfogni, mit is jelent valójában. Az én testemen nem volt semmi szép, a melleim is inkább voltak kicsik, mint közepes méretűek, Jimin mégis úgy nézett rám, mint az egyetlen kincsére, ami létezik.

- Ne gondolj most azokra. - suttogta fülembe, miközben elvette arcom előle a kezem, és leszorította a fejem mellé. - Csak rám figyelj. - mintha csak tudta volna, hogy mi forog a fejemben, de sajnos azzal, hogy erre kér, csak még inkább eszembe jutnak a jelenetek, amiket írtam. Tekintetével fogva tartotta az enyémet, hogy ne lankadjon másfele, miközben egyik kezem lenyomta, ezzel kérve, hogy hagyjam ott.

Oldalamra simított, és lekúszott egészen a combjaim közé, ahol egyenesen a nedves redőket vette célba. Felsóhajtottam, és a kezem már reflexből emeltem, mikor bedugta első ujját, ő azonban felmordult, és olyan szigorú tekintettel nézett rám, amitől a kezem rögtön visszaesett az ágyra.

- Ne bújj el. Nincs miért. - kérte egy halvány mosollyal az arcán. Lehajolt, hogy a nyakamat vegye kezelésbe nedves csókjaival, miközben két ujjával ollózni kezdett, felkészítve a harmadikra. Még a fürdőben elővette a nadrágjába bújtatott óvszert, amin már meg sem lepődtem, így most nem kellett messzire mennie érte.

Direkt elhúzódott, és úgy görgette magára, hogy minden egyes mozdulatát végignézzem. Beharaptam az alsó ajkam, mikor a kidolgozott testét, vagy az ágyékát mértem fel. Egyszerűen nincs rá jobb szó a tökéletesnél, mégis keresgélek, mert ez sem elég jó ahhoz, hogy leírjam vele Jimint.

- Utolsó kívánság? - mosolyodott el, és hajolt fölém, miközben férfiasságát a hüvelyemhez dörgölte, ezzel is szítva bennem a tüzet.

- Gonosz vicceid vannak. - mintha ezt már mondtam volna neki egy párszor..

Megingatta a fejét, majd alkarjára ereszkedett, és elkezdte befelé nyomni magát. Lábaim rögtön felemelkedtek, a fájdalomtól Jimin derekára fontam őket, és a lapockájába mélyesztettem a körmöm.

- Jimin, ez fáj.. - nyöszörögtem.

- Mindjárt jobb lesz. - mondta rekedtes, mély hangon, amiben hallani lehetett azt az elfojtott indulatot és vágyat, ami benne kavarog. Bár megfogadtam, hogy figyelni fogok arra, hogy neki is jó legyen, most mégse kérném meg rá, hogy vágjon bele azonnal. Nagyon feszít, és szúr, ahogy egyre jobban tolja be magát, és bármennyire is próbálja elvonni a figyelmem nyelvével, amivel mellemen szánt végig, és mellbimbómat szívogatja, nem bírok nem oda figyelni.

De ő mégis képes rám. Megállt, mikor úgy érezte, hogy teljesen bent van, majd rám ereszkedett, és kifújta az eddig bent rekedt sóhaját. Magamhoz öleltem, a hátát simogatva, ezzel kérve bocsánatot azért, amiért felszántottam a bőrét.

Nem kellett sok, hogy megnyugodjak, és valamelyest megbarátkozzak az érzéssel, hogy van bennem valami. Aprókat köröztem csípőmmel, amit észre is vett. Nagy mosollyal az arcán nyomott egy puszit a homlokomra, és tapadt ismét a nyakamra, miközben kihúzódott, hogy ismét megmártózhasson bennem. Nagy sóhajok hagyták el a számat, amitől az arcom lángolt, akárcsak a testem többi része. Nagyon meleg volt körülöttünk, Jimin bőre izzott, ahogy az enyém is az érintése alatt.

Ahhoz képest, hogy a feszülés nem akart megszűnni, csak fokozatosan enyhült, mosolyogtam. Élveztem hallani Jimin jóleső nyögéseit, mikor néha sikerült kicsivel beljebb löknie. Imádtam érezni a tenyerét, ami belepte a mellem, és játszadozott vele, mert az az érzés számomra még mindig kirobbanó volt. Megmagyarázhatatlan, miért azt az aprócska érintést szerettem a legjobban, de nem most akartam válaszokat keresni.

A sóhajunk hol egybeforrt, hol pedig teljesen ellentétesen vettük. Jimin tincsei végén izzadságcseppek jelentek meg, ahogy a halántékán lefolyik, és felitatja az oda csapódó haja. Kezeimet néhol le kellett fognia, mert egy-egy nagyobb lökésénél, mikor megint sikerült eltalálnia azt a pontomat, amit az ujjával is, sikítani akartam az élvezettől, de ezt nem hagytam magamnak, és beharaptam az ujjam. Mondanom sem kell, mennyire nem tetszett ez neki, így összekulcsolta az ujjainkat, hogy így le tudja szorítani a fejem fölé, ezzel teljesen védtelenné téve.

Megsemmisültem alatta, mikor vége volt, és mellém feküdt. Pihegve néztem a férfit, aki ugyan olyan szabálytalanul vette a levegőt, mint én. Szemei csukva voltak, arca kielégült volt. Én pedig boldog. Felállt, hogy kidobja az óvszert, majd ugyan abban a pózba esett vissza mellém, miközben kezével megtalálta a karom, és azt kezdte simogatni.

- Menjünk zuhanyozni? - kérdezte kicsivel később, mikor a szoba elcsendesült a sóhajainktól. Bólintottam egyet, és az ágy végébe másztam, de nem tudtam még csak érinteni se a talajt a talpammal, azonnal felkapott, hogy úgy vigyen vissza a fürdőbe, ahogy ki is hozott onnan.

A langyos víz jólesett a felhevült bőrömnek, valamint Jiminnek is, aki még mindig belém karolva ringatott.

- El sem tudod hinni, most milyen boldog vagyok.

- Én pedig fáradt. - pedig nem csináltam semmit. - De.. Köszönöm.

- Mit?

- Hogy vigyáztál rám. Gondolom eléggé visszafogtad magad.

- Ezt nem kell megköszönnöd. Ha már most rád zúdítottam volna magam, ami vagyok aktus közben, akkor megutáltad volna.

- Miért, milyen vagy? - döbbentem le.

- Amilyennek leírtál. - adta az egyértelmű választ a kérdésemre, amitől kissé megfeszültem. Most Luke-ra gondol?

- Ezek szerint szívesen lekötöznél?

- Benne van a pakliban. - nevetett fel, és csípett bele az oldalamba, majd elengedett. - Fordulj meg. Megmosom a hajad.

- Persze. Tudom, hogy csak a melleimen akarod legeltetni a szemed. - mondtam kinyújtott nyelvvel, miközben tettem, amire kért.

- Is. - mosolyodott el, és nyúlt le a samponért.

Azért, aki vagy [Jimin ff.] - BefejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin