//20 глава//

1.8K 65 18
                                    


Събудих се от дразнещата слънчева светлина и разтрих очите си. Осъзнах, че съм заспала с дрехите, с които бях вчера и съм схваната. Взех телефона си и проверих часа и датата, днес беше неделя и часът ставаше десет. Става десет! Бързо се изправих в седнало положение. Но днес е неделя и не съм на училище. При тази мисъл ми олекна. Коремът ми закъркори и реших да си направя нещо за ядене, но първо щях да си облека нещо по-удобно. Извадих бял анцунг и къса, сива тениска, която беше дълга три пръста под сутиена ми.

Излязох от стаята си и чух шум, но реших да не се заяждам с Ев точно тази сутрин. Влязох в банята и измих зъбите и лицето си, вързах косата си на рошав кок и излязох от помещението. Провикнах се за Ев, но не чух отговор, затова продължих да вървя към хола и кухнята. Първо погледнах към всекидневната и видях прилежно оправен диван и сгънатото одеяло и възглавница над него. Бавно обърнах глава към кухнята и видях Хардин по боксерки и престилка за готвене. "Колко стегнато дупе"- това беше главната мисъл в главата ми.

Отърсих се от мислите си и избърсах потеклата лига. Приближих се бавно зад него и го чух да си припява някаква песен. Бързо седнах върху плота до него, а той продължи с рязането на зеленчуци. Взех един Чери домат и го изядох, след това последва и още един.

-Добро утро и на теб, Хейли.- Хари се обърна към мен и взе Чери домата, който бях поставила между устните си, а след това го и изяде.

-Какво ще ядем?- облизах устни и разтрих ръцете си една в друга.

-Зелена салата, варени яйца и тост с авокадо и протеинов шейк.- той каза набързо и продължи да реже.

Ужас. Това е толкова... толкова здравословно?! Дори не знаех, че имаме тези продукти в хладилника!

-Имам предложение за теб.- скочих на крака и застанах до него.- Ти ще ми направиш сандвич!- усмихнах се сладко, а той стисна бузките ми.

-Няма начин.- той се усмихна злобно и продължи с готвенето.

-Тогава ще си направя сама... само ще ми трябват... твоите нарязани зеленчуци.- протегнах се и извадих хляб и взех няколко домата и краставици от дъската му за рязане.

-Не. Не. Не. Не.-повтаряше при всеки един отмъкнат продукт, а после се смееше.

Смяхме се силно, докато се опитвахме да вземем от продуктите на другия, доста често го ръчках в ребрата, а той ме гъделичкаше и отмъкваше отмъкнатите си продукти. Взех от така добре смазаното му авокадо и го размазах по лицето му, той допря бузите ни и омаза и мен. Замеряхме се с Чери домати и двамата бяхме забравили за храната, която щяхме да направим. Той ме сръчка в крака, а аз се побутнах пред него, за да взема още продукти.

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now