108 глава.

1K 55 43
                                    

Гледна точка на Хари:

Слънчевите лъчи подразниха лицето ми и направих неуспешен опит да се скрия от него. Бях започнал да се разбуждам бавно по бавно, но когато си спомних за това, което се случи с Хейли снощи, ми се иска да го повторя и цял ден да остана в леглото. Тялото й прилепено за моето, устните й върху моите, ръцете й в косата ми, по гърба ми, стоновете й, това да виждам, че й е приятно... всичко беше перфектно. Сигурен съм, че ми е оставила белези от ноктите си по гърба ми, може би и някоя смучка. Но нямам проблем с това, даже ще се радвам курвичките да знаят, че не съм свободен, въпреки че това няма да ги спря да ми се предлагат.

-Скъпа? Къде си?- провикнах се, когато усетих че мястото до мен е празно.

Надвесих се и погледнах пода, където не беше тя. Изправих се в седнало положение и погледнах другата страна на леглото, където също липсваше. Свих вежди и погледнах под завивката, където също не беше. Погледнах към единия ъгъл на стаята и пак я нямаше. Може би беше време да стана и да я намеря, и без това трябва да отидем на лекции. Прозях се и легнах обратно, пренебрегвайки мисълта, че наистина трябва да стана.

-Скъпааааа! Искам сутрешна целувка!- изкрещях отново, ухилвайки се до уши.

След като не получих отговор и на това осъзнах, че явно изобщо не е в стаята, реших да се приготвя. Разкарах проклетата завивка, която се беше увила около кръста ми и станах от леглото. Разтрих очи и прокарах ръка през вероятно рошавата ми коса. Лека усмивка се настани на устните ми, когато видях гащичките на Хейли на пода. Побързах да облека боксерките си, а след това нахлузих и един панталон. Грабнах гащичките й и ги сложих в чекмеджето на нощното си шкафче.

Седнах обратно на леглото и все още размишлявах над това дали да не си взема един ден почивка от университета, може и Хейли да си вземе. Даже да останем в леглото цяла седмица, да гледаме филми и какво ли не още. Докато си мислех за Хейли тя влезе през вратата вече облечена да излиза. Усмихна се засрамено и клекна, за да събере дрехите си от пода. Веждите й се свиха, когато осъзна, че нещо липсва.

-Къде са ми бикините?- попита, а аз просто й се усмихнах чаровно.

-Не знам...

Преди тя да изчака да й кажа нещо друго започна да ги търси всякъде. Отвори второто нощно шкафче и явно видя презервативите и затова моментално го затвори. Погледна и подредения ми, за разлика от нейния, гардероб, а после бюрото, конзолата и под леглото. Изправи се и сложи ръце на кръста си, тя мислеше за нещо, докато й се подхилвах. Очите й блеснаха с онзи дяволит поглед и тя тръгна към конзолата, не разбрах какво искаше от там, но когато взе последните банани от купата с плодове, разбрах.

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now