След като успяхме да вечеряме с момчетата, с Хари потеглихме към тях. Разбира се в различни коли. Аз следвах неговата с моята, защото не си спомнях точно къде се намира и не исках да съм в една кола с Хари след целувката. Само мисълта устните му да са около моите и ме кара да се възбуждам. Признах си! След като изгубих девствеността си реших да проуча някои неща свързани със секса и така нататък.
Хари паркира пред познатата къща и аз паркирах зад неговата кола. Той ми помогна да се придвижа до дома му, защото бях стъпала на криво и не можех да се движа много добре. Той отключи входната врата и се обърна към високата стъклена табуретка точно срещу вратата с огледало над нея и бръкна в купата, вземайки ключ от там. Той ми даде резервният ключ за дома му и се обърна към мен.
-Кухнята е срещу всекидневната, а в другия край на коридора е фитнес салона, който вероятно няма да използваш, защото не дебелееш. Офисът ми и стълбището към подземния паркинг и две гостни стаи, вратата под стълбището е килера, а тази, която виждаш от дясно е тоалетната. - той направи пауза, повеждайки ни към втория етаж.
Тук със сигурност беше огромно. Е меко казано. Не знам колко пари печели Хари, но щом успява да си позволи това място явно е доста. Само не знам какво прави тук съвсем сам, може да звъни на някой от секс услуги, за да го разсейва. Добре де, тази шега не се получи.
-Вратата срещу големия прозорец е моята спалня, тези на дясно са гостните и малкия кино салон, както и гардеробната. Стаите напред са празни, затова вероятно те ще са детски стаи, ако някой ден реша да направя дете, а тези от ляво са твоята и вратата, която води към голямата тераса със стълби към покрива. Ела да ти покажа твоята стая.- той ми се усмихна, повличайки ме към стаята.
Той отвори вратата и ми позволи да вляза, след което светна лампата. Имаше голямо легло на дясната стена, а пред леглото имаше малко пънче и пухен килим. Срещу леглото имаше голям гардероб и тоалетка, до нощното шкафче на леглото имаше една врата, която водеше към банята. Срещу вратата имаше големи прозорци и стъклена врата вградена към съединената тераса, от която перфектно се виждаше задният двор с красивата гледка на Лондон от високо, басейна, барбекюто, люлката и беседката.
-Хари, тук е уникално. Благодаря ти.- усмихнах му се, а той ме прегърна.
-Радвам се, че ти харесва, а сега дай ключовете за колата ти и да кача багажа ти горе, добре?- ухили се, а аз му подадох ключовете.
YOU ARE READING
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...