Тази сутрин мина по-добре от вчерашната. С Хари закусихме, а после излях каната с вода върху него, защото го хванах да ми зяпа гърдите. Хари отиде за няколко часа във фирмата на баща му, затова останах сама вкъщи. Първоначално ядох, после гледах някаква сапунка, после пак ядох, после реших да си направя чай, а сега съм в стаята си със слушалки на ушите, размахвайки ръце и танцувайки на песента на Ники Минаж.
-My anaconda don't.- поклатих дупе- My anaconda don't want none.- поклатих ръцете си във въздуха.- Unless you...- и спрях, когато се обърнах назад и видях Хари.
Усетих как по лицето ми се пръсна руменина. Махнах слушалките и побързах да спра музиката. Огледах го без капка срам. Носеше светло синя риза с къси ръкави, на която не беше закопчал горните копчета, тесни дънки с цепки на коленете, а косата му се спускаше на къдрици до раменете като част от нея беше захваната на кокче. Тарзан. Е Тарзан без тен.
-Направи си кокче, а?- попитах, скръствайки ръце пред гърдите си. Все още бях засрамена заради музиката, която слушах, а Хари се беше ухилил.
В следващия момент се засилих и скочих върху него. Той ме хвана точно на време, обгръщайки с ръце гърба ми. Аз увих моите около бицепса му и погледнах настрани, виждайки краката си. Бях скочила грешно, но смеха на Хари ме извади от тази мисъл.
-Ти си малка панда, Хейли.- той се изкикоти, а главата му се наведе към торса ми.
-Млъкни!- казах строго, а после реших да се престраша от това да падна и развалих кока му, но после бързо се хванах обратно.
-Моята малка панда.- той добави, а после внимателно ме пусна на леглото, за да не падна.
Побързах да се изправя, защото вероятно беше видял кухнята и се запътих към вратата, но ръката му се уви около китката ми, дърпайки ме обратно на мястото ми. Въздъхнах и се приготвих психически за това, което предстоеше.
-Хейли.- той каза строго, а аз се усмихнах криво.
-Да, съкровище. Светлината на живота ми, мъжа на сърцето ми, най-секси мъжа на света, сладурче...
-Защо в кухнята е задимено и мирише на изгоряло?- той ме прекъсна, свивайки веждите си по средата.
-Пробвах се и никой няма правото да ме критикува!- изциврих, правейки странна физиономия.
YOU ARE READING
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...