65 глава.

1.5K 58 17
                                    


Влязох вкъщи и видях, че Ев е заспала на бар плота с чаша в ръката си. Поклатих глава и взех едно одеяло от дивана, след като го увих около гърба и реших да си легна в топлото легло, но то беше заето от Найл, който се беше проснал върху него. Въздъхнах и излязох от стаята, все още ми беше студено, но не исках да се занимавам с взимането на топъл душ, за това се метнах на дивана и веднага се обърнах по гръб, гледах празният таван докато обмислях думите му, докато си мислех за него.

***

Събудих се от слънчевите лъчи, които уж не трябваше да навлизат през дебелите пердета. Потърках очи и след като свикнах със светлината се изправих в седнало положение и осъзнах, че снощи някой ме е завил. Погледнах напред и видях Ев, Лиъм, Найл и Хари седнали на масата да закусват. Явно те не ме видяха, за мое щастие, и за това по-бързо влязох в банята и се пъхнах под топлата струя вода. Днес е събота и явно са решили да ми я изкарат през носа. А какво ли търси Хари тук? Дали е дошъл за да говори с мен? Не, какво си мисля, боже, той си има гадже, той е тук заради Ев. Гаджето му. Дори не знам какво, по дяволите, си мисля вместо да се изкъпя. Просто стоя под душа и позволявам на водата да отмие засъхналите сълзи от снощи, без да правя някакъв труд да ги отмия сама. Въздъхнах и затворих водата, когато осъзнах, че не правя нищо освен да кисна. Сложих си розовия халат и вдигнах гуглата, след което излязох от банята.

-Снощи да не избяга с Хейли?- попита Брендън докато беше заковал Хари на земята, а Хари се хилеше насреща му.

-Не! Заклевам се, не съм!- Хари се засмя докато Брендън продължаваше да го гъделичка.

-Направи го. Прибра се късно снощи, нали?-Брендън се опита да го накара да си признае.- Малко нахално момче.- Брендън се засмя заедно с Лиъм и Найл.

-Неееееее.-Хари се засмя за пореден път.

-Направихме го.-прошепнах на Брендън преди да вляза в спалнята си.

Затворих вратата и усмивката на лицето ми угасна. Какво търсеше Хари тук? Е каквото и да е търсил сега намери Брендън и неговите наказания. Да му е приятно. Обърнах се и сърцето ми заби в гърлото ми. Пред мен стоеше Мигейл седнал на стола да кофата, която все още събираше капките вода, които падаха от тавана. Той четеше някакво списание облечен в черен костюм с някаква целувка най-отгоре. Защо всички момчета се бяха насъбрали вкъщи и къде е Ев?

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now