112 глава.

1.2K 58 16
                                    

Минаха две седмици. Две седмици, в които не говорих с Хари за Кейра, защото не исках да развалям отношенията ни. Днес беше Хелоуин. И Зейн имаше рожден ден. Сутринта всички момчета и Пейдж дойдоха в дома ни и закусихме. Поръчах си няколко костюма и с Хари решихме да сме еднакви неща сутринта, защото всички щяха да са с костюми. На обяд ще ги изплаша, а вечерта ще се състои рождения ден на Зейн, а после някъде към средата ще трябва да отида в един хотел, където ще се проведе важна пресконференция за някакъв важен пациент, идващ чак от Франция.

Измислих плана си как да изплаша момчетата и изключих таблета си, оставяйки го настрана. Носех цяла пижама на крава, която минаваше за първия ми костюм. Все още Зейн не беше дошъл, но Пейдж беше тук. Лиъм беше с цяла пижама на на клоун, а Луи беше с цяла пижама на котка, докато Пейдж беше с на Еднорог.

Чу се звънеца и всички скочихме от местата си, отивайки към вратата. Всички застанахме на вратата и я отворихме, Зейн мина и ни огледа странно, а после се чу попяване и погледите на всички бяха залепени за Хари в костюма на Питър Пан и Найл в костюма на Тинкърбел. Едвам сдържах смеха си, когато ги видях, а Луи веднага подхвърли коментар за дрехите им.

-Ела с нас в Небивалата земя.- каза Хари без никакво желание, подавайки ръка на Зейн, който беше в шок; а с другата си ръка държеше тази на Найл, който пък беше облечен с рокля.

-Найл, човече, какво носиш?- попита Зейн, поглеждайки към Найл с доста странен поглед.

-Не знам, но Хейли ми обеща пица.- той каза с усмивка, а аз му дадох едно парче от пицата и той захапа.

Може би забравих да кажа, че един от поръчаните ни костюми ми беше голям и след като успях да накарам Хари да облече своя, накарах и Найл да го сложи, защото на него щеше да му стане точно. Извадих телефона си и направих няколко снимки на Найл, Зейн и Хари.

-Дообрее.- каза Зейн, премигвайки няколко пъти, за да разбере дали е сън, преди да се обърне към нас.

-Честит Рожден Ден!- казахме всички в едни глас и скочихме върху него.

***

След като обядвахме и Найл, Хари и Зейн облякоха своите цели пижама костюми, които бяха принцеса, банан и пожарникар; всички седяхме в кръг и си дълбахме тикви. Докато довършвах моята, която беше просто едно страшно лице върху тиквата, обмислях плана си.

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora