Събудих се от звъненето на вратата. Бързо се изправих и облякох захвърлената жилетка върху въртящия се стол. Вързах косата си на разрошен кок и се запътих към вратата. На дивана седяха Хари и Ев, които явно си бяха много доволни, защото тя седеше в скута му и целуваше врата му. Той ме видя и се опита да се измъкне от нея, но аз извъртях очи и просто отворих вратата.
-Рожденика тук ли е?- Найл ме избута и влезе.
-Мислех, че не се харесвате? Кога се сближихте?- казах след него, докато той се насочваше към вече свободния Хари.- Хей, Ли.-върнах вниманието си на втория човек на вратата и го прегърнах.
-Хей, Хейлс. Изглеждаш... недоспала.- усмихна се, докосвайки торбичките под очите ми
-Снощи... празнуваха.- казах отегчено и двамата тръгнахме към дивана.
-Хайде, да тръгваме.- Хари се изправи, но Ев го спря.
-Не съм готова, а и Мигейл не е дошъл все още.- казах, разтривайки очите си.
-Мислех, че ще ядем заедно?- обади се Найл от едната страна.
-А, аз че ще ми помогнеш с изпуснатите уроци?- Лиъм също се направи на разстроен.
-А аз, че ще обърнеш внимание на рожденика.- Хари също се намуси, а аз хванах главата си, клатушкайки се към стаята си.
-Майната ви на всички. Мигейл ще е тук след минути!- казах и се върнах в леглото си.
Радвам се, че му писах снощи, благодарение на Хари и Евелин, които не ме оставиха да спя. А сега може да напазаруваме и после той да ми помогне да купя подарък на Хари и да се поразходим.
Гледна точка на Хари:
Минаха десет минути от както се чува пуснатата вода в банята и Хейли си взема топъл душ, докато аз седя на дивана с Найл и Лиъм, гледайки мача с бира в ръка. Ако ги нямаше момчетата щях да се мушна при нея и да се позабавляваме. Да не забравяме, че отпратихме Евелин, която беше много ентусиазирана да купи храна и някакви други простотии за партито. Само се надявах да не ми го напляскат на пет годишно парти с мечо пух и някакви шапки.
Вратата се отвори и от там влезе Мигейл. По дяволите, всички освен мен ли имаха ключ за тази къща? Добре разбирам, че е дала ключ на Лиъм, все пак той и е най-добър приятел, но Мигейл. Това, че и е гадже не означава, че може да влиза просто така.
DU LIEST GERADE
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...