//33 глава//

1.7K 65 10
                                    


Вече от половин час се опитваме да направим една поза. За Бога, една поза?! Но или той ще ме изпусне, аз ще падна и ще го напсувам. Или ще избухна в смях, когато той се наведе, за да стигне до пръстите на краката си с ръце или пък точно докато съм над него, ще падна и ще ритна главата му. Ето това е то, просто истинското измъчване.

-Майната му, лягам си!- най-накрая се предадох и тръгнах към спалнята си.

-Значи печеля?- той се ухили и застана пред мен.

-Печелиш нищо, Хари.- извъртях очи.

-Всъщност ще спя с теб. Измислих го.- зарадва се и скочи в леглото ми.- Дивана е наистина неудобен.- той каза, притегляйки завивката над себе си.

-Просто перфектно!- изпуфтях и се тупнах от другата страна на леглото.

Хари се усмихваше толкова много, че преди да си легна трябваше да изтрия усмивката му от мозъка си. Беше толкова прекрасна, че ми се искаше да си я запаметя някак си. А и го направих, докато той лежеше в леглото ми, гледайки към тавана и подсмихвайки се, му направих снимка с телефона си, но той не забеляза... предполагам.

Взех си душ и облякох пижамите си в банята. Влязох в стаята си и видях, че лампите са затворени, Хари спеше спокойно прегърнал една възглавница и изглеждаше просто прекрасно. Исках да съм на мястото на възглавницата, изглеждаше уютно, а и в момента не ми се искаше да спя в другия край на леглото. Взирах се легнала до Хари от може би пет минути и обмислях какво да правя. Най-накрая реших. Отворих ръцете му и освободих възглавницата, за да я поставя под главата си. Но това не беше добра идея. Хари започна да опипва пространството между нас, а после се намуси и ме дръпна в прегръдката си, а всичко останало беше спокойното му сърцебиене и дишане и меките му, нежни ръце, които ме обгръщаха.

***

Четвъртък.

Часът беше около пет, когато се събудих. Леглото беше празно, Хари го нямаше. С бавни крачки излязох от стаята и видях Хари да си прави кафе. Беше се облегнал на плота и бъркаше чашата с малка лъжичка, облечен само по шорти. Прегърнах го през кръста и подпрях главата си на гърба му, въздишайки тежко.

-Защо не спиш?- продумах, той се обърна към мен и аз моментално паднах върху гърдите му и погледнах нагоре, прехапвайки устната си.

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now