Неутрална гледна точка:
Както всяка история и тази намери своят щастлив край. Принцесата, заключена в кула, избяга и беше спасена от своя принц на бял кон. Той я заведе в своя замък и се влюби в нея, а после направи единственото останало нещо - постави годежен пръстен на безименният й пръст.
Минаха пет години от както Хари и Хейли живееха заедно. Хейли роди, но за изненада и на двамата се оказаха близнаци. Хейли отказваше да разбере пола им и дали е едно, защото искаше да го направи както майка й не е знаела, че ще е момиченце. В крайна сметка и двете дечица са живи и здрави. Близнаците бяха двуяйчни като едното е момиченце, а другото момченце. Те ги кръстиха Корбин и Бруклин като Корбин беше наследил къдриците на баща си и красивите му светло зелени очи, а Бруклин имаше руса коса и светло зелените очи на баща си.
Корбин се оказа като баща си, абсолютно същият характер. А Бруклин беше като идентично копие на майка си. Близнаците доста често се караха и родителите им винаги се смееха на караниците им преди да им обяснят кое е правилно и кое не е.
Само след две години Хари и Хейли се ожениха. Сватбата беше повече от показна. Те се забавляваха заедно с децата си и близките им. Тоест Хари и Хейли вече законно принадлежаха един на друг. Не, че ако не се бяха оженили нямаше да е така. Хари никога нямаше да вижда друга освен Хейли, а тя горката беше сляпо влюбена в него и единствено него. Любов за милиони...
На първата им брачна нощ Хари направи една беля и забрави да използва презерватив. Само след девет месеца на бял свят се появи и Сидни. Докато растеше вече характера й и външния й вид си пролича. Гъста къдрава, кафява коса и тъмно зелените очи на майка си, дълбоките трапчинки на баща си и характера и на двамата. Това момиче се превърна в истинска стихия. Даже мога да ви разкажа една нейна случка набързо.
Преди седмица децата на семейство Стайлс се караха. Корбин като най-голям с десет секунди от Бруклин, изкрещя "Сидни, ти си осиновена!" Най-малката им дъщеря отговори с равен тон "Добре, поне са ме искали." Дори самият им баща се засмя на отговора й.
Но нека се върнем в настоящето. Седем години след като Хари разбра, че Хейли е бременна. Близнаците са на седем, а Сидни е на пет. Цялото семейство седят пред телевизора и гледат някакви анимационни филмчета.
VOUS LISEZ
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...