Бележка.

964 41 24
                                    

Здравейте,

1) за тези, които прочетоха ''Бележка" и веднага си помислиха, че книгата свърши.. не сте познали:). Докарах книгата до 95 глави и сигурно това е доста за повечето ви, тъй като ЕХА 90 И КУСУР ГЛАВИ, А ГЛАВНИТЕ ГЕРОИ ВСЕ ОЩЕ НЕ СА ЗАЕДНО :0. Но не, книгата не свършва. Не толкова лесно, хихи.

Мислех като свърша 1 сезон (всичко, което сте прочели до тук) да завърша тази книга и да започна 2, ноооооо в крайна сметка реших да продължа 2 сезон тук (и за моя и ваша радост това ще е последния сезон). И със сигурност причината да продължа тук не е защото не ми се занимава с нова корица и създаване на книга.. 

Сега малко за втория сезон. От тук нататък в книгата ще се върнат Кейра и Денис (който все още не знаете толкова добре) + няколко не толкова важни герои. Освен това сбъднах и вашата мечта да разкарам Евелин. И тук идва ''но''... ноооооо тя ще се завърне, може би по-добра или не, но ще се върне. Освен това най-накрая за всички "Хери'' stanове ще получат Хари и Хейли заедно, но няма да е толкова лесно (мухахахах *представете си го като зловещ смях*). Това са всички спойлърите, които давам. Мисля, че са предостатъчни.

Ако имате въпроси по историята, задавайте.

Моляяяя ви, споделете мнението си за книгата(❁'◡'❁).

Това е всичко, ще започна да качвам до няколко дена. Освен това 2 сезон ще е около 40 глави.

Добреее, that's it! Останете си по живо, по здраво; големи да пораснете; щестички да получавате.

-All the love H

<3




¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now