Седях на плота в кухнята и слушах Хари да ми разказва, че следващата седмица вероятно ще отсъства, защото трябва да замине за Европа, където е имал няколко важни пресконференции и затова съм щяла да бъда сама вкъщи. Разбира се ми предложи да дойда с него, за да не скучая, но му отказах, защото това по принцип беше моята трета година в университета както и последна, ако успея да си взема изпитите на края, плюс че можеха да вдигнат позицията ми в болницата, което щеше да е просто перфектно и щях да мога да си позволя някой апартамент, но за сега тук ми беше напълно добре. Хари разбира се щеше да продължи с бизнеса на баща си след като завърши последната си година, тоест тази, и нямаше кой знае какви намерения да учи, защото и без това позицията му за работа беше ясна като шеф на цяла фирма.
-Хейли, спри да ядеш от тестото!- Хари удари ръката ми, в която имах тесто с формичка на динозавър.
Хари приготвяше закуска и за двама ни и беше така мил да ме събуди рано сутринта в шест и вече от почти четиридесет минути седях на този плот и ядях от тестото, но просто беше прекалено хубаво. Той правеше курабийки, защото отказвах да ям каквото и да е било друго, а и разбира се го заплаших, че ако не използва формичките с динозаври няма и да докосна бисквитите, но ако не ги беше използвал смятах просто да отмъкна една-две докато не гледа.
-Ти нямаше ли си друга работа?- попита, отваряйки фурната и слагайки курабийките вътре.
-Освен да отида на лекции, а после и на смяна в болницата, не.- отговорих, скачайки от плота на пода.
-Върви да се приготвиш, храната ще е готова след половин час.- нареди ми, махайки престилката си.
-Да, татенце.- засмях се, измивайки ръцете си и насочвайки се към вратата.
-Ще стенеш това довечера!- той извика след мен, а аз вдигнах среден пръст и го размахах.
Побързах да се кача в стаята си, а после и да си взема душ. Намазах тялото си с душ гел и използвах новия шампоан, който си бях взела онзи ден, когато с Хари отново излязохме за да купих неща, от които се нуждаем като храна. Измих косата и тялото си, след като си попях няколко песни на Джъстин Бийбър осъзнах, че съм готова да изляза. Увих една хавлия около тялото си, а по-малка около косата ми. С излизането си от кабината краката ми замръзнаха заради студените плочки, затова побързах да стигна пред мивката и да стъпя на малкото килимче пред нея. Измих зъбите си, а после нанесох малко спирала и гланц. Извадих сешоара от долния шкаф и го пъхнах в контакта. Избърсах касата си с хавлията преди да я хвърля в коша за пране. Изсуших косата си, а после я изправих и я вързах на кок. Пооправих бретона си и извадих няколко кичура от кока.
YOU ARE READING
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...