Бягах в дъжда, опитвах се да се прибера вкъщи. Исках да се прибера при мама и татко. Трябваше да се върна вкъщи. Дъжда се забързваше, а вятърa ставаше по-силен. Изведнъж вятърът издуха шапката ми, погледнах назад за да я видя, но единственото, което видях бяха ледени сини очи и фигура приближаваща се. Тя започна да бяха след мен, а аз бях като попарена и сякаш не разбирах какво се случва. Скоро успях да се задвижа. Почнах да бягам с цяла сила и вече исках да го надмина, завих по един ъгъл и това се оказа най-лошата ми идея някога. Задънена улица.
-Не се приближавай!- изкрещях, но единственото, което се случи беше да започне да бяга към мен.-Моля те, пусни ме!- изкрещях.
-Не и преди да взема това, което искам.- от очите му се четеше злоба.
Започнах неусетно да вървя назад и скоро гърба ми докосна студената тухлена стена. Той се приближи до мен и ръцете му зашариха по бедрата ми, но скоро ледовитият му поглед изчезна и на негово място се появиха тъмно кафяви очи, зализана кафява коса и обола брада. Мигейл. Опитах се да изкрещя за помощ, но от устата ми не излезе и стон. Исках да плача да ритам и да викам, но нищо не се получаваше.
-Не! не! Пусни ме!- изкрещях в съня си.
-Хейлс! Хейли! Събуди се, скъпа!- каза Хари. Отворих очи и веднага го прегърнах, когато го зърнах.
Точно това ми трябваше - успокоителна приятелска прегръдка. Сърцето ми биеше толкова бързо, толкова бях изплашена и изморена от тези кошмари. Вече ми омръзна да сънувам миналото си, но в този сън видях и някой от настоящето си. Но Мигейл не може да е като синеокият дявол? Нали?! Той трябва да е различен.
-Шт, беше само кошмар. Нищо и никой не може да те нарани, поне докато аз съм тук.- Хари каза успокоително и разтри гърба ми.
Цялата бях потна от кошмара, който сънувах и точно сега ми трябваше нещо, с което да разпусна. Топъл душ. Да. Изправих се и без да казвам нищо на Хари се запътих към банята за да се изкъпя и за да измия зъбите си. Може би постъпих гадно към Хари, но не бях в настроение да говоря и то след онзи сън.
След като си взех душ с Ев и Хари закусихме. Ев излетя от вкъщи за да отиде у родния си град и да вземе родителите си, а Хари отиде у тях за да вземе принадлежностите си. По това време аз бях облякла светло син клин и същия цвят бюстие. Завързах косата си на рошав кок и отидох в банята за да взема нещата за чистене.
YOU ARE READING
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...