-Тя е тук!- чух познатият и глас, обърнах се и я видях да стои пред мен с няколко момичета зад гърба и. За момент беше сериозна, но после се усмихна.- Хайде да празнуваме!- изкрещя и се насочи към алкохола.
Отдъхнах си, когато осъзнах, че не ме е видяла седяща върху гаджето и. Това щеше да е кошмар. Всичките бяха атакували алкохола и просто се надявах да са ми оставили малко. Приближих се към масата и точно щях да взема едно шише пълно с нещо, когато ми го отмъкнаха за пореден път. Вдигнах глава и се срещнах с Хари изпиващ течността на екс.
-Съжалявам, бях жаден.- усмихна се невинно, след като изпразни бутилката.
-Няма проблем.- усмихнах се и се опитах да взема втора бутилка, но Хари ме хвана за кръста и ме надигна, придвижвайки ме на някъде.- Хари! Пусни ме!- крещях, но музиката беше прекалено силна.
-Не ставай от тук! Не говори с момчета! Не пий!- постави ме на дивана, а после се изпари от погледа ми.
"Не ставай от тук"- наруших първото правило, ставайки и тръгнах към оживените хора, които танцуваха на някаква музика. Поставих ръка на врата на някакво момче и взех чашата му с алкохол.
-Здравей.- усмихнах се и отпих от алкохола.
Второто и третото правило също бяха нарушени за отрицателно време. Двамата с чернокосото момче се затанцувахме, а после последваха и още няколко изпити чаши с алкохол. Но не бяха достатъчно, за да се напия. Отделих се от момчета, с което танцувахме и се насочих към задния двор. Видях Ев да говори с някакви момичета в другата част на двора.
Преместих погледа си върху градинските диванчета и видях Хари да се натиска с някаква блондинка. Седнах до тях и хванах момичето за косата, дръпнах я и тя изви гръб така, че очите и да се срещнат с моите.
-Изчезвай.- казах съвсем мило, но тя поклати глава в отрицание.- В такъв случай...- дръпнах я по-силно и тя се сгромоляса на земята.
-Кучка.- тя показа среден пръст, а поле се разкара от полезрението ми.
-Защо го направи? Да не изревнува?- Хари се засмя без причина, а после понечи да боцне носа ми, но бръкна в окото ми.
-Не, време е за тортата.- усмихнах се стъписано и направих знак на Луи да донесе тортата.
YOU ARE READING
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...