Слънчевата светлина подразни очите ми, при което се опитах да се размърдам, но не успях. Осъзнах, че голямата и тежка ръка на Хари ме е обгърнала и не ми позволява да стана. Сетих се какво се случи снощи и леко се усмихнах. Прокарах ръката си през косата му, при което той леко се усмихна. Целунах устните му за кратко, а усмивката му стана по-голяма. Но не се събуди. Проблема не беше това, проблема беше, че ми се пишкаше толкова много, че можех всеки момент да се изпусна тук и да накарам Хари да се отдалечи от мен.
След усърдните ми опити да се разкарам от леглото успях. Изправих се и побързах да облека бельото си. Въздъхнах, когато не успях да намеря останалата част от дрехите си. След бурната ни нощ с Хари се отправих към банята. Когато погледнах към огледалото видях огромните смучки, които той беше оставил по врата и ключиците ми. Дори нямах възможността да разгледам смучките, които ми е оставил, а да не говорим, че щях да се изпишкам, Хари влезе в банята и уви ръцете си около кръста ми. След като целуна лилавите петна се приближи до ухото ми.
-Ясно ли е, че си моя и само моя?- прошепна със сутрешния си дрезгав и дълбок глас.
Усетих как краката ми се подкосяват и отново се отдавам на думите му. Хари пусна чешмата, при което внезапно отворих очи и осъзнах, че няма да издържа дълго. Той се наведе и изми ръцете си.
-Хари, може ли да излезеш? Пишка ми се.- последното казах по-тихо, подскачайки на място, а той леко се усмихна.
-Не гледам.- каза, поглеждайки ме през огледалото.
-Идиот.- казах и се запътих към тоалетната чиния, която беше до ваната.
Не издържах и нямаше как да се занимавам с него, защото щях да се изпусна. Хванах завесата на ваната и я увих около мен, а после седнах върху тоалетната чиния за да си свърша работата. Беше доста неловко, когато никой от двамата не говореше, защото Хари си миеше зъбите и единственото, което се чуваше беше това как пикая. На моменти хванах Хари да ми се смее през огледалото и му хвърлих по някой лош поглед.
Гледна точка на Хари:
Щях да си взема душ, но не исках да напрягам повече Хейли и без това не излязох докато тя пикаеше. Изплакнах устата си и излязох от банята. Успях да се докопам да боксерките си, които вече носех от няколко дена, а скоро и се преоблякох. Щях да изчакам Хейли да излезе от банята, но реших, че ако го направя тя най-вероятно ще ме скастри за това, че не съм излязъл от банята. Пооправих косата си в огледалото и излязох от спалнята.
KAMU SEDANG MEMBACA
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
Fiksi PenggemarПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...