99 глава.

963 60 21
                                    

Паркирах пред големият дом и отново погледнах към джипиеса си, за да се уверя, че съм на правилното място. Но да, това беше правилното място. Първо, че къщата беше в една от най-скъпите улици на Лондон. И второ това място беше огромно. Излязох от колата и с отворена уста разгледах мястото. Беше се стъмнило и светлините на къщата я правиха още по-елегантна.

Голяма къща на два етажа, с вероятно подземен гараж, защото не се виждаше от тук. Градина оградена от тухлена ограда с храсти. Какво да кажа, явно за тази изминала година бащата на Хари е успял да го убеди да се премести на ново място. Жалко, че стария му малък, е добре де огромен, апартамент беше уютен и просто... спомените.

Преди да позволя на сълзите ми да се стекът по бузите оправих полата си и закрачих към входната врата. Беше ужасно трудно да се преобличаш в паркинга на някакъв апартамент, първо, че ми беше унизително през минута да се оглеждам за минаващи хора, а че да остана по бельо още по-зле. Бях облекла обикновена тъмно синя пола и бяла къса блуза с поло. Колкото да изглеждам подобаващо в дома на новата двойка.

Почуках няколко пъти на вратата и скоро Кейра ми отвори. Черната й коса беше на малко кокче и беше облечена в къса тъмно червена рокля с голямо гръдно деколте, слизайки под добрата на V и високи токове. Усмихнах й се и я прегърнах. Когато се отделихме тя ме покани вътре.

-Господи, Хейли? Ти ли си приятелката на Хари?- тя каза шокирано, прегръщайки ме още веднъж.

-Ъмм, да. Изненада.- усмихнах се конфузно, навлизайки вътре.

Беше ми ужасно неудобно, защото и бях разказвала за Хари, но не й бях споменавала, че това е той. А сега той излиза с нея. И всичко е ... ъх, една каша.

Огледах се наоколо, забелязвайки модерното осветление и голямото стълбище в края на коридора. Имаше растения и картини по белите стени, да не говорим за огромните прозорци. Кейра ме поведе към хола, който беше още по-великолепен. Имаше огромен диван по средата под формата на Г, а пред него камина и плазмен телевизор отгоре, малка стъклена масичка и пухкав килим отдолу. Голям полилей висеше над стъклената маса върху, която имаше различна храна и бяха отворени четири сервиза. Завесите бяха дръпнати на големите прозорци освен на двете врати, които показваха дори и малко задния двор.

-Хаза, защо не ми каза, че приятелката ти е Хейли?- попита Кейра, усмихвайки се широко, заобикаляйки го за да се настани на масата.

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now