116 глава.

951 53 11
                                    

След като свърших смяната си в болницата звъннах няколко пъти да Хари, за да му кажа, че ще остана в апартамента на Найл за седмица, за да гледам котката му, защото той ще е извън града за дълго. А и ми се строи добра идея да си дам почивка на това каквото и да е между нас с Хари. Но той така и не вдигна, затова му написах есемес.

Аз: Мисля да си дадем почивка и без това виждам, че не ти се живее с мен.

И го изправих. Спестиха си това, че ще съм в апартамента на Найл и че ще гледам котката му за седмица. Просто исках да му кажа, че след седмица и без това ще се изместя. Мисля, че събрах достатъчно пари за един нов апартамент и утре ще разгледам няколко жилища в близост до работното ми място, защото често се прибирам късно.

***

Първите два дена минаха по-трудно от колкото очаквах все още готвех по три яйца и слагах сок в две чаши, но после осъзнавах, че съм сама и Хари вероятно е в леглото на някоя си. Но въпреки това отново се фокусирах върху лекциите си и оправих слабите оценки, също така започнах да взимам повече нощно смени, защото винаги нощем се сещах за Хари и това не ми влияеше добре.

С Лиъм се бяхме срещнали за пореден път. Седяхме в кафенето на долу по улицата в близост до дома на Найл. Както винаги аз пиех горещ шоколад и се опитвах да изглеждам щастлива с голяма усмивка.

-Е как е да си самостоятелна?- попита той, замисляйки се за думите, които да използва, знаех, че има предвид сама.

- По-добре от колкото очаквах.- промърморих доста тихо и Лиъм не ме чу- Всичко е прекрасно. Наспивам се, храня се здравословно, уча над уроците си и трупам стаж в болницата.- усмихнах му се.

-Това е чудесно, чух, че Хари е...- часовника на ръката ми избибитка и побързах да поставя банкнота от десет паунда на масата и да се изправя от мястото си.

-Съжалявам Ли, но смяната ми ще започне след десетина минути.- казах, прибирайки телефона си в чантата.- Ще се чуем после, добре?- прегърнах го, а той ми помаха.

Гледна точка на Зейн:

Седяхме в дома на Хари, където миришеше на мръсни чорапи. Завесите бяха дръпнати от дни и като цяло Хари не се хранеше и не правеше кой знае какво, освен да лежи на този дивна. Вече си мислех, че е пуснал корен там, защото освен, че не ходеше на лекции не ходеше и по барове с Майкъл и Люк, което си беше доста странно.

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant