103 глава.

1.1K 55 57
                                    


Нещо гъделичкаше лицето ми и страшно много ме дразнеше. Опитаха се да махна пухкавото нещо от лицето си, но освен някой да ме приближи към себе си, не стана нищо повече. Когато отворих очи осъзнах, че лежах върху гърдите на някой. Внимателно вдигнах глава и видях Хари все още да спи с всичките си коси разпръснати по лицето и възглавница му. Усмихнах се леко, взимайки решение да полежа още малко, но когато се сетих, че има голяма възможност да умрем от глад в тази къща се изправих внимателно, отивайки към кухнята. Побързах да намеря нанякъде лист и химикал и написах различните продукти, които според мен бяха нужни.

След това поставих кафеварката да се стопли кафето вътре в нея и излязох от кухнята. Изкачих стълбите и се запътих към стаята отделена за мен. С отварянето на капаците на гардероба всичко падна в краката ми. Извадих една тениска, дънки и бельо, а после взех дрехите в ръката си и ги бутнах обратно в гардероба, затваряйки капаците преди всичко да е паднало. Запътих се към банята и си взех топъл душ, измих зъбите си и се върнах в стаята. Облякох се и изсуших косата си.

Когато слязох долу се запътих към кухнята, за да си сипя кафе и осъзнах, че Хари се е събудил, защото кафеварката беше празна, а вътре имаше много малко кафе колкото за един човек и предполагам беше последното, а и листа ми беше поправен с червен маркер, вдигнах го и се зачетох. Най-горе под надписа "Покупки" бяха добавени три нови неща- зеленчуци, бисквити и месо. Ледените купчета лед и авокадо бяха задраскани и отсреща пишеше "Не". Под тях бях написала фъстъчено масло и готови супи, на които той беше отговорил с "може би". След това следваха бонбони Ментос и диетична кола срещу, които беше написал "не и едновременно". Явно беше познал, че щях да се опитам да ги използвам като бомба и запалка, за да го убия. Ех жалко. Отдолу пишеше маслини, които той беше задраскал и написал с главни букви "НЕ". Под него пишеше майонеза и той беше задраскал това и написал отсреща "със сигурност не". След това бях написала голяма XXXXXXXL кофа със сладолед, а той беше задраскал и добавил "нямаме достатъчно голям хладилник". Все някакви извинения, просто не може да се съгласи, че е стиснат. Отдолу бях добавила много, много, много малки кофички с шоколад, а той беше добавил "можеш да имаш само три". Нямаше да надебелея от малко шоколад. Карамелизирани пуканки поне десет пакетчета и беше отговори с "това е най-лошата идея някога".

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now