115 глава.

978 53 35
                                    

Вече чаках Хари от три часа. Той е в клуб отново, наливайки се с някакъв Люк и Майкъл. Никога не съм ги харесвала, вече цяла седмица излизат с Хари и от това, което Зейн ми разказа за тях не съм им фен. Дори не знам защо в момента се притеснявах, те щяха да са навън цяла вечер. Мразя, когато Хари се напие с Майкъл и Люк и отношенията ни се държат на тънък конец. Той се прибира пиян до дупка и едвам се държи на крака, после се караме, а после ми обещава, че няма да пие, но на следващата вечер отново е пиян до степен, където не знае коя съм. Не знам защо изобщо го чаках пред вратата, исках просто да съм тук, когато си довлече задника вътре и бутне неща, за да му забия един или просто, за да го успокоя и някак си да го убедя. Но просто знам, че отношенията ни не ми позволяват подобна възможност.

Най-сетне след час Хари влезе през вратата. И каква изненада ,че беше пиян както обикновено. Погледнах към зачервените му очи и в момента го нямаше онзи изумрудено-зелен цвят, а беше някакъв сиво-зелен. Миризмата на ликьор се усещаше от метри, затова закрих носа си с тениската. Най-сетне той ме забеляза и присви вежди по средата.

-Какво искаш от мен, мамка ти?- той изкрещя. Останах втренчена в него, защото никога не беше псувал, поне не мен. Поклатих глава, убеждавайки се, че е заради алкохола.

-Защо не ми се обади. Поне можеше да...

-По дяволите, може ли да млъкнеш само за една секунда?- той ме прекъсна, залитайки, опитах се да му помогна да не падне, но той не ми позволи да го докосна- Гласът ти ми докарва главоболие!

-Не, заради алкохола, Люк и Майкъл е.- защитих се, но той поклати глава, вдигайки вежди нагоре.

-Не, заради шибаният ти глас е. По дяволите, изобщо не съжалявам, че ти изневерих в клуба.- той се усмихна нахално преди да придобие сериозен вид и да тръгне към стълбището.

Това беше момента, в който сърцето ми се пречупи, а дъхът ми заседна в белите дробове. Не можех да дишам, не можех да мръдна от пода където се бях свлякла, не можех и да виждам заради сълзите размазващи зрението ми. Той преди малко си беше признал, че ми е изневерил. И въпреки, че не бяхме заедно официално, си бяхме признали чувствата или поне той. Явно неговите не са били като моите може би изобщо не е мислил думите. Може просто да е искал да ме вкара в леглото си, а после да ме разкара като Евелин, Трейси, Бу и още куп момичета, на които не знам името. Той не ме е обичал.

¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]Where stories live. Discover now