Днес беше третият ден от пречистването ми. Тази сутрин отидох на училище не само защото имах да наваксвам, но и наистина ми ставаше скучно да се разхождам в широка тениска из апартамента му. Не, че ми е некомфортно, но наистина ми омръзна да стоя там докато мога да съм на свеж въздух измежду всички хора, които понякога стават доста груби. Днес имах две контролни и мисля, че се справих за разлика от Лиъм, който по какви ли не начини се опитваше да препише някой отговор от моята бланка. Но и тези моменти минаха бързо и сега седях с Ли и Найл в кафетерията на училището, както винаги или по-точно в последните дни Ев беше с родителите си и прикриваше състоянието ми от родителите си като прекарваше време с тях, защото ако те разберат това значи, че нашите ще се натресат в и без това малкия ни апартамент, което не е вариант за мен.
-Говорих с Джо и му обясних положението.-каза изведнъж Ли, а след това допълни.- Можеш да не ходиш на работа в близката седмица.-той отпи от кафето си и потупа гърба на Найл, който се беше задавил заради двата сандвича, които се опитваше да натъпче в устата си.
-Не, че имах избор...-промърморих, а Лиъм ме изгледа въпросително.
-Имам предвид, че покемона няма да и позволи да ходи на работа. Няма и доверие.-буквално след като чух дразнещия глас на Найл да казва точно това ми се искаше да мога да го удуша вместо да си го представям.
-Първо: той ми има доверие и второ: не кради моите прякори.- присвих очи и отпих от горещия си шоколад с маршмелоу.
-Тогава ще ти позволи ли да дойдеш на партито тази вечер?-попита Найл, правейки остроумна физиономия,
-Разбира се, че ще ми позволи!-позавъртях прекалено думите. Нямаше шанс да ми позволи.
-Прекрасно, защото идва насам с някакво момиче.-веднага ококорих очи след последните думи на Найл.
Завъртях глава назад и видях Хари с някакво момиче. Тя имаше дълга права кестенява коса, големи кафяви очи и доста плътни устни. Фигурата и беше като на някой инстаграм модел, голям бюст, тънка талия и доста добре оформени бедра. Да не забравяме и късата поличка, която явно носи с гордо вдигната глава, тъмно лилавият къс пуловер и доста високи токчета. Но нищо във вида и не ме накара да кажа ''уау, тя изглежда... различна от останалите помиарки'', а точно обратното беше прекалено еднаква с останалите. Впечатление ми направи ръката на Хари около кръста и и огромната усмивка. Значи няколко дена Ев няма време за него и той си намира друга? Е това няма да стане, аз съм тук за да защитавам правата на Ев и за да уча, но главно за да я защитавам.
ESTÁS LEYENDO
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanficПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...