Приключих смяната си в болницата и се радвам, че излязох от задния вход, защото честно казано не исках да виждам Мигейл. Да той ми е г-гадже, но не се чувствам комфортно аз да съм му гадже. Харесва ми "приятели, които излизат" не "гаджета". Радвам се, че поне ще мога да се отпусна малко на обяд. Защото наистина не ми се занимава с Мигейл. Радвам се, че няма да има никакви изискани вечери тази вечер, ще си стоя вкъщи с Ев и може да гледаме някой филм.
Излязох от колата си и се насочих към "Закусвалня Каролайна", харесвам мястото заради уникалните гофрети. Боже, те са толкова пухкави и вкусни, чак ми потекоха лигите. С влизането си през вратата, забелязах Хари да седи на нашата маса, нашата с Лиъм. Бързо извадих телефона си и набрах номера му.
-Хей.- каза весело.
-Къде си?- присвих очи, опитвайки се да видя дали и Ев е до него.
-Вкъщи?- отговора му прозвуча като въпрос.
-А къде трябваше да си?- пъхнах ръка в задния си джоб и размахах другата от раздразнение.
-На лекции?
-Не, идиот! Трябваше да си с мен. Повтарям с Мен!- оказа се, че съм го казала на прекалено висок тон, защото всички погледи се бяха насъбрали върху мен.
Затворих телефона и се усмихнах фалшиво. Сега трябваше да обядвам с идиот. А на Лиъм щях да му го върна тъпкано. Дръпнах си стола и се настаних пред Хари, който се подхилваше идиотски, докато пиеше от кафето си.
-Мислех, че ще си с Лиъм?- той се ухили.
-Добър ден, Хейли.- усмихна се Анна.- Обичайното?- попита, кимнах и и тя си тръгна.
-Уау, познаваш много хора.- Хари възкликна, но не спря да се усмихва.
-И ти си голям идиот.- погледнах го на кръв.- Какво каза на Ли?- хидратирах устните си.- Благодаря.- взех чинията от ръката на Анна.
Поставих гофретите с шоколад, ягоди и банани пред себе си. А скоро Анна донесе и Портокаловия ми сок, който също поставих пред мен.
-Нищо, явно то си направила нещо?- той ме погледна въпросително.
-Не, нищо не съм правила... тоест не съм казвала. Бяхме се уговорили да обядваме с Лиъм, за да му разкажа за объркването с Мигейл и да взема съвет от него. Но сега той просто ме заряза.- казах всичко на един дъх, филмирах се, размахвайки ръце.
DU LIEST GERADE
¶𝐏𝐞𝐫𝐟𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 [H.S]
FanfictionПонякога не всичко е като в приказките. Не срещаш принца си на бял кон и не се влюбваш от пръв поглед. Понякога е по-трудно, има изпитания като зли вещици, магически окови, високи стени и нещо наречено реалност. Но така или иначе всички искат щастли...